Minął miesiąc, odkąd Teletorium zaprezentowało swój najnowszy koncept – maszynę vendingową z akcesoriami GSM i drobną elektroniką, a już nieśmiało można mówić o jego sukcesie. Popularność, z jaką spotkało się rozwiązanie zaimplementowane w Posnanii, pozwoliła firmie na odważne planowanie dalszej ekspansji.
Odpowiedzią na zapotrzebowanie krajowego rynku ma być kilkadziesiąt automatów w szpitalach, na dworcach i w pasażach centrów handlowych – czyli wszędzie tam, gdzie dobrze być „pod ręką”. A jeśli o wygodnych rozwiązaniach Teletorium mowa, nie sposób nie wspomnieć o drugim z kanałów, którym marka dociera do coraz szerszego grona klientów detalicznych. E-sklep w wersji responsywnej - odnowiony i zmodernizowany – w nowych barwach i z nowymi funkcjonalnościami. Poszerzona oferta opcji dostawy i bogata oferta w kategoriach mobile& lifestyle pozwala na dokonanie wygodnych zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Jakby tego było mało, Teletorium przygotowało dla klientów sklepu liczne promocje i konkursy z nagrodami oraz interaktywną gazetkę.
- W ostatnim czasie zanotowaliśmy 100% wzrost sprzedaży online, co cieszy, ale i zobowiązuje do dalszej ciężkiej pracy. Chcemy pokazać, że nasza marka to synonim nowych trendów w branży GSM, w każdym kanale sprzedaży. Warto być naszym partnerem
- mówi Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Teletorium.