Telepizza – nowe lokale, nowy format i model finansowy

2023-03-09 | 10:47
<p>Pod zdjęcie: od lewej Daniel Piekarski, Michał Igor Piasecki, Szymon Mudry</p>

Telepizza, globalna sieciówka należąca niegdyś do Hiszpanów, a obecnie w Polsce zarządzana przez T-pizza Sp. z o.o., uruchomiła w Gdańsku, w dzielnicy Orunia Górna, przy ul. Dąbrówki 102, kolejny punkt swojej sieci. Lokal ma jedynie 46 m2 całkowitej powierzchni. To pierwszy, z zapowiadanych wcześniej, a wdrażany obecnie pilotażowo, nowy format marki T-Express. To nie wszystko. T-pizza wdraża też w tym przypadku nowy, ajencyjny model finansowania przedsięwzięcia.

Partner biznesowy w nowym gdańskim lokalu Telepizzy to Szymon Mudry, menadżer przez lata związany z rozwojem  sieci Subway w naszym kraju.- Znam właścicieli T-Pizza z czasów kiedy razem rozwijaliśmy sieć Subway w Polsce.  Ich odważne podejście do innowacji może wyróżnić sieć Telepizzy na tle konkurencji. W pierwszych miesiącach działalności zamierzam skupiać się na budowaniu sprzedaży, w kolejnych będę planował otwarcia następnych punktów w trójmieście.

Przypomnijmy. Telepizza obecna w Polsce od 1992 r. i przed laty będąca liderem sprzedaży pizzy na telefon, należała do globalnej hiszpańskiej sieci o tej nazwie.
W 2021 roku krajowe aktywa Telepizzy, właścicielsko i w zarządzanie, przejęła spółka T-pizza Sp. z o.o należąca do Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego – menadżerów wcześniej przez lata odpowiedzialnych za rozwój w naszym kraju marki Subway, największej na świecie sieci franczyzowej. O zmianach właścicielskich T-pizza poinformowała jednak dopiero w ubiegłym roku, zapowiadając restrukturyzację sieci, redukcję zatrudnienia i optymalizację kosztów i procesów operacyjnych. Zapowiedziała również wdrożenie nowych formatów i modeli finansowych w dalszym rozwoju swojej sieci.

Gdański T-Express to właśnie pilotażowo wdrażany nowy format marki Telepizza w Polsce. Z założenia ma funkcjonować w lokalach o małej powierzchni praktycznie ograniczającej się do strefy produkcyjnej i wydawczej. Jego działalność nastawiona jest na dostawy bezpośrednie do klientów oraz odbiór własny zamówień złożonych telefonicznie lub on-line. To rozwiązanie ma optymalizować koszty inwestycyjne punktu, zarówno związane z jego aranżacją i wyposażeniem, koszty operacyjne, redukcję wskaźnika OCR, jak również, dzięki odpowiedniej lokalizacji, logistyce i systemowi mobilnych zamówień, maksymalizować dostępność oferty Telepizzy dla jak największego obszaru działania.   

Nowy jest tu również model finansowy zaproponowany przez spółkę T-pizza. W odróżnieniu od klasycznej franczyzy, w tym przypadku partnerowi biznesowemu Telepizzy, proponuje się ajencję lokalu i jego działalności operacyjnej w ramach sieci marki, w strukturze jej zaopatrzenie oraz unikalnego produktowego know-how. Zdecydowaną większość nakładów inwestycyjnych w tym modelu pokrywa T-pizza, ograniczając tym samym ryzyko ajenta związane ze startem jego, samodzielnego jednak, biznesu.

- Jest to pierwszy z lokali w modelu ajencyjnym uruchamiany w ramach sieci. Drugi punkt w tym modelu zostanie otworzony w drugiej połowie marca w Markach pod Warszawą.   W czasach kiedy wiele osób ma obawy przed uruchomieniem własnej gastronomi dajemy możliwości osobom pracowitym i zaangażowanym uruchomienia własnego biznesu przy ograniczonej kwocie inwestycji ze strony franczyzobiorcy

– wyjaśnia Michał Igor Piasecki, prezes zarządu spółki T-pizza, zarządczy marki Telepizza w Polsce

- Model ajencyjny doskonale sprawdził się na Polskim rynku w przypadku Żabki.   Czerpiemy z dobrych przykładów i mamy nadzieje, że podobny model sprawdzi się w gastronomii – dodaje Daniel Piekarski drugi z właścicieli T-pizza.

W dniach 13-16 marca w Telepizzy przy Dąbrówki 102 w Gdańsku odbędzie się Wielkie Otwarcie w ramach którego klienci będą mogli zakupić średnią pizzę na miejscu za jedyne PLN 10 oraz zamówić ją w tych dniach w dostawie za PLN 20.  

 

 

Tagi: Michał Igor Piasecki Otwarcia sklepów TelePizza
Oceń artykuł:

Źródło: TelePizza

Telepizza – nowe lokale, nowy format i model finansowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.