W tym czasie zakupili oni blisko 3 mln kg kawy, a marka złożyła im ponad milion życzeń urodzinowych! Teraz, z okazji 10-lecia TchiboCard, zaprasza ich do wspólnego świętowania.
W minionym roku osoby korzystające z TchiboCard dokonały łącznie ponad 1,2 mln transakcji. Oznacza to, że zakupy były przez nich robione średnio co 26 sekund! W ciągu 10 lat trwania programu TchiboCard jego użytkownicy zakupili blisko 3 mln napojów kawowych, z czego w samym 2023 roku było to 354 tys. filiżanek. – Jesteśmy dumni, że nasza społeczność TchiboCard stale się powiększa. Doceniamy zaufanie, którym obdarzają nas konsumenci. Wielu z nich jest z nami od lat, a to najlepszy dowód na to, że uważnie przyglądamy się ich potrzebom i skutecznie na nie odpowiadamy, udoskonalając ofertę promocyjną oraz wprowadzając nowe udogodnienia. Na nadchodzące lata przygotowujemy nowe niespodzianki oraz usprawnienia w naszym systemie i aplikacji – mówi Krystian Adamczak, Cross Channel & CRM Senior Specialist w Tchibo Warszawa.
W 2024 roku Tchibo skupia się m.in. na rozwoju technologicznym programu. Już wkrótce klienci robiący zakupy w sklepie, będą mogli być wyszukiwani za pomocą numeru telefonu lub adresu e-mail, a reklamacje i zwroty będą mogły być dokonywane na podstawie konta TchiboCard – do wykonania transakcji nie będzie potrzebny paragon czy faktura. Zaplanowano także wdrożenie udogodnienia w postaci stacjonarnej rejestracji do programu na tablecie w sklepach.
Program lojalnościowy TchiboCard to idealne rozwiązanie dla zapalonych kawoszy, którzy w asortymencie marki znajdą nie tylko kawy najwyższej jakości, ale i szeroki wybór ekspresów i akcesoriów. Jednak z oferty Tchibo zadowoleni będą również wszyscy ci, którzy poszukują odzieży, gadżetów czy elementów wystroju wnętrz. Dzięki założeniu konta TchiboCard klienci otrzymują dostęp do wielu atrakcyjnych promocji – zarówno stałych, jak i okazjonalnych. Ponadto każdy zakup w sklepie Tchibo premiowany jest Ziarnami Lojalnościowymi, które po zebraniu wymaganej liczby można wymienić na darmowe produkty. Firma już pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, mającymi przyczynić się do udoskonalenia programu, a konsumentów zachęca do bacznej obserwacji swoich komunikatów, w których ogłosi nowe benefity.