Jak wynika z badania „Digital 2022” zrealizowanego przez Hootsuite, Polacy korzystają z internetu średnio przez 6 godzin i 39 minut dziennie, a przez blisko 3 godziny używają w tym celu smartfonów.
- M-commerce rośnie w siłę. Wskazuje nam to kierunek dalszego rozwoju opartego na łączeniu światów online i offline. Analizując zachowania oraz potrzeby naszych klientów, przeprowadziliśmy gruntowną metamorfozę aplikacji eobuwie.pl
- mówi Jakub Kaczmarski, Chief Technology Officer w MODIVO SA.
Na użytkowników czeka zupełnie nowa szata graficzna aplikacji. Co istotne, w proces jej tworzenia zaangażowani byli sami użytkownicy. Dzięki nowej aplikacji klienci zyskują również źródło modowych inspiracji uwzględniające najnowsze trendy.
W udostępnionej wersji użytkownicy znajdą wiele udogodnień i przydatnych funkcji, które nie tylko usprawnią przebieg zakupów w sklepach online eobuwie.pl, ale także pomogą nam dotrzeć do klientów z jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertą
- opowiada Bartłomiej Sobczak, dyrektor ds. Rozwoju Platform e-commerce w MODIVO SA.
W nowej wersji aplikacji marka postawiła m.in. na jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób korzystania z opcji „Rezerwuj i Przymierz”. Zastosowanie przez program algorytmów sztucznej inteligencji pozwala analizować poprzednie wybory zakupowe klientów, a także pozytywnie wpływa na przepływ informacji pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży. Zarówno w salonach, jak i w aplikacji, klienci będą otrzymywać rekomendację produktów, które odpowiadają ich preferencjom, jednocześnie pozwalając na szybsze znalezienie artykułów. Co istotne, od teraz będą one pojawiać się na stronie głównej aplikacji, bezpośrednio po zalogowaniu.
- Oprócz wymienionych innowacji, personalizacja aplikacji mobilnej eobuwie.pl dotyczy także udogodnień związanych z dostawą przesyłek. Użytkownicy zyskali możliwość wyszukania znajdujących się w pobliżu paczkomatów na podstawie mapy, jak i listy wszystkich dostępnych punktów
- dodaje Bartłomiej Sobczak.
Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Nowi klienci mają możliwość pobrania wyłącznie najnowszej wersji aplikacji.