Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. działająca na rynku od 10 lat, zarządzana przez CREAM notuje w 2017 roku bardzo dobre wyniki. W swoje 10-te Urodziny Galeria Askana wkracza odmieniona i jeszcze silniejsza. Przypomnijmy, że Galeria Askana była pierwszą nowoczesną galerią handlową w Gorzowie i jednym z pierwszych projektów w Polsce realizowanych w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców.
Okres od stycznia do września 2017 jest rekordowy pod względem odwiedzalności od 2011 roku. Ponad 10% wzrost w ciągu ostatniego kwartału i 17% w trakcie września, potwierdza silną pozycję Galerii Askana na rynku. Wraz z pozostałymi planami dotyczącymi komercjalizacji obiektu, spodziewamy się dalszych wzrostów odwiedzalności.
- W ostatnim czasie nastąpiło wiele istotnych zmian, mających na celu podniesienie atrakcyjności obiektu. Zakończył się proces relokacji i rozbudowy strefy restauracyjnej, która jest w 100% wynajęta. Jej różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Grono najemców wzbogaciło się o największy w Gorzowie salon marki H&M a Kino Helios przeszło gruntowną modernizację. Do grona znanych i lubianych brandów w ostatnim czasie dołączył również Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz. Mimo, że w ciągu ostatnich 5 lat powierzchnia komercyjna w Gorzowie powiększyła się prawie trzykrotnie, stopień komercjalizacji Galerii Askana praktycznie się nie zmienił i wciąż wynosi niemal 100%
- podsumowuje Michał Małecki, dyrektor Leasingu.
Sukces galerii to również efektywne działania marketingowe, które przekładają się na wyniki galerii.
- Synergia znakomitego tenant mixu i aktywności marketingowej sprawia, że poziom odwiedzalności Galerii Askana wraca to tego, jaki był wtedy, gdy Askana była jedyną galerią w Gorzowie. To bardzo budujący trend, który potwierdza siłę projektu. Właściwy dobór narzędzi przyczynia się do rosnącego zainteresowania ofertą Galerii, która proponuje różnorodną ofertę handlową oraz rozrywkę na najwyższym poziomie. Askana jako jedyna galeria w mieście prowadzi program lojalnościowy, zrzeszający niemal 6000 członków. To istotne narzędzie dzięki któremu mamy możliwość budowania marketingu szytego na miarę i wspieraniu potrzeb naszych najemców w sposób bardzo indywidualny
- podkreśla Anna Sip, Manager marketingu Galerii Askana.