Świetne wyniki – Galeria Askana rośnie w siłę

2017-10-05 | 19:38

Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. działająca na rynku od 10 lat, zarządzana przez CREAM notuje w 2017 roku bardzo dobre wyniki. W swoje 10-te Urodziny Galeria Askana wkracza odmieniona i jeszcze silniejsza. Przypomnijmy, że Galeria Askana była pierwszą nowoczesną galerią handlową w Gorzowie i jednym z pierwszych projektów w Polsce realizowanych w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców.

Okres od stycznia do września 2017 jest rekordowy pod względem odwiedzalności od 2011 roku. Ponad 10% wzrost w ciągu ostatniego kwartału i 17% w trakcie września, potwierdza silną pozycję Galerii Askana na rynku. Wraz z pozostałymi planami dotyczącymi komercjalizacji obiektu, spodziewamy się dalszych wzrostów odwiedzalności.

- W ostatnim czasie nastąpiło wiele istotnych zmian, mających na celu podniesienie atrakcyjności obiektu. Zakończył się proces relokacji i rozbudowy strefy restauracyjnej, która jest w 100% wynajęta. Jej  różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Grono najemców wzbogaciło się o  największy w Gorzowie salon marki H&M a Kino Helios przeszło gruntowną modernizację. Do grona znanych i lubianych brandów w ostatnim czasie dołączył również Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz.  Mimo, że w ciągu ostatnich 5 lat powierzchnia komercyjna w Gorzowie powiększyła się prawie trzykrotnie, stopień komercjalizacji Galerii Askana praktycznie się nie zmienił i wciąż wynosi niemal 100%

-  podsumowuje Michał Małecki, dyrektor Leasingu.

Sukces galerii to również efektywne działania marketingowe, które przekładają się na wyniki galerii.

- Synergia znakomitego tenant mixu i aktywności marketingowej sprawia, że poziom odwiedzalności Galerii Askana wraca to tego, jaki był wtedy, gdy Askana była jedyną galerią w Gorzowie. To bardzo budujący trend, który potwierdza siłę projektu. Właściwy dobór narzędzi przyczynia się do rosnącego zainteresowania ofertą Galerii, która proponuje różnorodną ofertę handlową oraz rozrywkę na najwyższym poziomie. Askana jako jedyna galeria w mieście prowadzi program lojalnościowy, zrzeszający niemal 6000 członków. To istotne narzędzie dzięki któremu mamy możliwość budowania marketingu szytego na miarę i wspieraniu potrzeb naszych najemców w sposób bardzo indywidualny

- podkreśla Anna Sip, Manager marketingu Galerii Askana.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Askana

zobacz więcej informacji o: Galeria Askana

Świetne wyniki – Galeria Askana rośnie w siłę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.