Systematycznie rośnie popularność i rentowność marki Factory. Wartość sprzedaży w III kwartale 2014 roku w centrach Factory wzrosła w porównaniu do analogicznego kwartału zeszłego roku o 13%. Wyższa była także w III kwartale odwiedzalność. W 2014 roku - do końca września - zakupy w centrach Factory zrobiło 9 mln 450 tysięcy klientów.
Największy wzrost sprzedaży w okresie od lipca do września 2014 zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (34%) i Factory Kraków (21%). W tym samym czasie odwiedzalność wszystkich centrów Factory w Polsce wzrosła o 5%.
-
Wartość sprzedaży i odwiedzalności w 2014 roku, tak jak w poprzednim, oceniamy wysoko. Po otwarciu w I kwartale 2013 roku drugiego warszawskiego centrum Factory Annopol mamy największą sieć centrów outletowych w Polsce. Spodziewamy się dobrego wyniku za cały 2014 rok – mówi Magdalena Chachulska asset management director w Neinver Asset Management.
W 2014 roku do końca września zakupy w centrach Factory zrobiło 9 mln 450 tysięcy klientów. W całym 2013 roku zakupy w Factory wybrało prawie 12 mln klientów. Wzrost odwiedzalności w 2013 roku wyniósł 22% więcej niż w roku poprzednim. Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%.
Po 14 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 84,500 m. kw. powierzchni handlowej. W drugiej połowie 2015 roku zakończy się rozbudowa centrum FACTORY Ursus, która powiększy tę wartość o kolejne 6 200 m kw.
Tagi: