Startuje kampania telewizyjna eobuwie.pl

2020-04-29 | 11:00

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w najważniejszą fazę - wkracza do telewizji. Najpierw za pośrednictwem social media poznaliśmy hasło przewodnie: #zawszewtwoimstylu i pierwsze zdjęcia wizerunkowe kampanii. Następnie w ofercie pojawiały się nowości od topowych marek. Eobuwie.pl postawiło na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. Dziś w Polsce oficjalnie wystartowała kampania telewizyjna, która emitowana będzie także na 5 innych rynkach europejskich.

Główna idea nowej kampanii nawiązuje do niezwykle szerokiej oferty (ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek), odpowiadającej praktycznie na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów. Spot potwierdza istotne w bieżącej sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową.

Przy realizacji każdej kampanii próbujemy w świeży sposób spojrzeć na dobrze znane naszym klientom usługi i przewagi konkurencyjne. Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl daje klientom ogromny wachlarz marek, fasonów, kolorów - a wybór należy do nich. Gdziekolwiek są, mogą kupować nasze produkty, a my szybko i bezpiecznie je dostarczymy. Radość z przymierzania nowych, wymarzonych butów - to clou całej historii. W obecnej sytuacji obraz ten przywołuje także aktywny styl życia za którym wszyscy zdążyliśmy zatęsknić

- mówi Mikolaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.

W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30-sto i 15-sto sekundowe spoty oraz 8 sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane w głównych stacjach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Litwie i Węgrzech. W polskiej wersji spotów głosu lektora użycza Anna Dereszowska. Zarówno spot wideo, jak i dedykowana sesja fotograficzna powstały w styczniu br. w Kapsztadzie. Od strony kreatywnej za całość odpowiadała agencja 23 Heroes, za produkcję Sputnik Studio.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa, mocno widoczna w platformie YT. Kampania internetowa będzie zakrojona szerzej, bo obejmie aż 9 rynków: polski, rumuński, węgierski, bułgarski, litewski, grecki, słowacki, czeski i niemiecki.

Przypomnijmy, że w minionym miesiącu działania eobuwie.pl na YouTube zostały wyróżnione przez samą platformę, umieszczeniem poprzedniej kampanii w zestawieniu YT Ads Leaderboards.

Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

Tagi: eobuwie.pl Mikolaj Wezdecki
Oceń artykuł:

Źródło: eobuwie.pl

Startuje kampania telewizyjna eobuwie.pl

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.