Stabilny wzrost, nowe rozwiązania, wyjątkowi ambasadorzy – LANCERTO podsumowuje rok 2023

2023-12-20 | 10:44

LANCERTO, obchodzące w tym roku swoje 15-lecie istnienia, z dumą spogląda wstecz na minione dwanaście miesięcy. Rytm 2023 roku wyznaczyły nowe współprace, kultowa kolekcja, innowacyjne wdrożenia i nagrody branżowe.

- W tym roku wiele się wydarzyło. Nasza marka połączyła siły z legendarnymi polskimi sportowcami w ramach współprac ambasadorskich, podjęliśmy też kolejne kroki realizujące naszą strategię ESG, obchodziliśmy jubileusz, a przede wszystkim czujnie obserwowaliśmy rynek i odpowiednio skalowaliśmy nasz biznes

– mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

15. rok LANCERTO

LANCERTO już od 15 lat podbija serca Polaków. Od skromnych początków z zespołem zaledwie 13 pracowników, dziś umacnia swą pozycję w gronie liderów rynku mody męskiej premium, posiadając 45 salonów własnych w 36 miastach. Dzięki nagradzanej strategii omnichannel rozwinął się także e-commerce, a popularność marki przekroczyła granice Polski. Choć na początku niewielu wierzyło w sukces firmy, 15 lat później LANCERTO stale rozwija się prężnie i stabilnie prze do przodu.

Rok współpracy

W roku 2023 marka podsumowała współpracę zMichałem Kędziorą , dopełniając 5 lat wspólnych kultowych kolekcji LANCERTO&MR.VINTAGE ostatnią mini kolekcją „Post Scriptum”.  Trzy lekkie marynarki stanowią hołd dla tego wyjątkowego partnerstwa.

Adam Małysz, legenda polskiego sportu, dołączył do grona ambasadorów LANCERTO. Współpraca obejmuje doradztwo w zakresie mody i stylu dla Adama Małysza, wykorzystujące bogate doświadczenie marki. Obejmuje ona zarówno eleganckie zestawy na oficjalne okazje, jak i casualowe stylizacje. Współpraca jest prowadzona głównie na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok.

Prezes Polskiego Związku Narciarskiego nie jest jednak jedynym sportowcem, który zaufał LANCERTO. Światowej klasy sędzia piłkarski Szymon Marciniak również został ambasadorem marki, podpisując umowę na dwa lata.

LANCERTO przedłużyło także współpracę z Kabaretem Paranienormalni, których wspiera wizerunkowo już od 2021 roku, zapewniając zespołowi doskonałe stroje na scenę i spotkania.

Rok inwestycji i innowacji

Wprowadzenie wirtualnego stylisty ARI do sklepu internetowego lancerto.com było kluczowym krokiem w poprawie doświadczeń zakupowych klientów. ARI pomaga klientom w wyborze ubrań, sugeruje dodatki i informuje o promocjach. To innowacyjne rozwiązanie stworzone zostało we współpracy z firmą Tuatara.

W 2023 roku LANCERTO dokonało szeregu modernizacji i inwestycji. Rebranding outletowego salonu w CH Wrocław Fashion Outlet, z wykorzystaniem tabletów, pozwolił klientom na dostęp do pełnej oferty marki. Jesienią zmodernizowano i powiększono trzy salony, co wpłynęło na wygodę zakupów i wizerunek marki.

Ponadto firma uruchomiła nowy magazyn logistyczny o powierzchni 3 tys. mkw. w Łańcucie, co było odpowiedzią na dynamiczny rozwój sprzedaży online. Nowoczesny obiekt, samowystarczalny energetycznie dzięki panelom fotowoltaicznym, umożliwia LANCERTO obsługę zamówień e-commerce i platform marketplace.

Rok sukcesów

Ten rok przyniósł również LANCERTO liczne wyróżnienia. Kampania Harbingers dla LANCERTO została nominowana do European Search Awards za najlepsze wykorzystanie wyszukiwarki w kategorii Fashion (Large). Współpraca z Harbingers przyniosła również marce nagrodę Global Fashion Content Campaign Of The Year podczas Global Content Awards.

To jednak nie koniec wyróżnień dla prężnie rozwijającego się e-commerce’u LANCERTO. Dyrektor Marketingu i E-commerce marki, Mariusz Serafin, zdobył tytuł Dyrektora E-commerce Roku 2023, a blog „About You”, stanowiący element strony internetowej LANCERTO, zyskał 1. miejsce w rankingu Elephant&Senuto za największy ruch organiczny. Kolejnym sukcesem marki jest Specjalne Wyróżnienie za strategię Omni-Channel Mix.

LANCERTO kolejny rok z rzędu otrzymało certyfikat Best Managed Companies, pozytywnie przechodząc audyt Deloitte.

Plany na 2024 rok

Rok 2023 dla LANCERTO to nie tylko rozwój biznesowy, ale także kreowanie inspirującej narracji marki i budowanie trwałych relacji z klientami. Marka planuje kontynuować organiczny rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz e-commerce. W kolejnym roku LANCERTO otworzy pięć nowych salonów i podda dwa istniejące modernizacji. Jednym z głównych celów jest też wzmocnienie sprzedaży transgranicznej w Unii Europejskiej poprzez model e-commerce i platform marketplace.

Tagi: Lancerto Michał Grochala
Oceń artykuł:

Źródło: Lancerto

Stabilny wzrost, nowe rozwiązania, wyjątkowi ambasadorzy – LANCERTO podsumowuje rok 2023

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.