Sprzedaż w Factory wyższa o 16% w 2015 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-07-30 | 15:21
Systematycznie rośnie popularność centrów outletowych Factory. Wartość sprzedaży w ostatnich 6 miesiącach 2015 roku w pięciu centrach w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Poznaniu wzrosła w porównaniu do analogicznego półrocza 2014 o 16%. Wyższa była także odwiedzalność. Od stycznia do czerwca 2015 roku - zakupy w centrach Factory zrobiło o 0,5 mln klientów więcej niż w 2014 roku.
Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2015 r. zanotowano we wszystkich centrach outletowych Factory. Największy wzrost sprzedaży zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (26%) i Factory Kraków (25%). Największą odwiedzalność miało Factory Kraków. W tym samym czasie odwiedzalność wszystkich centrów Factory w Polsce wzrosła o 6%.
- Sprzedaż i odwiedzalność w centrach Factory systematycznie rośnie. Widzimy kilka wpływających na to czynników. Pierwszy z nich to nieustające zainteresowanie klientów dobrymi markami ale w niższych cenach. Kolejny czynnik to rozbudowa naszej sieci. Od półtora roku działa nowe centrum na warszawskim Annopolu. Powiększamy także Factory Ursus, które stanie się pod względem powierzchni sklepów (19 500 m kw.) największym centrum outletowym w Warszawie – mówi Monika Olejnik Okuniewska - business development marketing director Neinver.
- Za źródła naszego sukcesu w tym roku uznajemy również dobre wpisanie się w potrzeby klientów. Na przełomie starego i nowego roku podpisaliśmy dużą umowę z Grupą LPP, która zaowocowała otwarciem sklepów: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. To popularne marki, które są już obecne w większości centrów outletowych Factory w Polsce. W Factory Ursus działał także w tym roku tymczasowy salon H&M  jedyny taki typ sklepu tej marki w centrach outletowych w Polsce – dodaje Monika Olejnik-Okuniewska.
 
W 2014 roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniósł 20%. Odwiedzalność wzrosła o 10%.  Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło wtedy blisko 13 mln klientów.
Po 15 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 84 500 m kw. powierzchni handlowej. We wrześniu 2015 roku zakończy się rozbudowa centrum Factory Ursus, która powiększy tę wartość o kolejne 6 200 m kw.
Sieć marki Factory w Polsce to dzisiaj 5 centrów z  472 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. Tommy Hilfiger, Liu Jo, Guess, Vero Moda, Desigual, Reserved, United Colors Of Benetton, Mango, Mohito, Lee), butami (m.in. Gino Rossi, Venezia, Salamander, Ecco), artykułami sportowymi i outdoorowymi (m.in. adidas, PUMA, Asics, Salomon, Quiksilver, Rossignol,4F), po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz.  W przerwie na zakupy można odwiedzić  kawiarnie i restauracje, a także skorzystać z bezpłatnego kina dla dzieci lub placu zabaw dla dzieci.
Ceny w Centrach Outlet Factory są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-11-21 do 2015-11-22

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Warszawa Ursus

Sprzedaż w Factory wyższa o 16% w 2015 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.