Systematycznie rośnie popularność centrów outletowych Factory. Wartość sprzedaży w ostatnich 6 miesiącach 2015 roku w pięciu centrach w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Poznaniu wzrosła w porównaniu do analogicznego półrocza 2014 o 16%. Wyższa była także odwiedzalność. Od stycznia do czerwca 2015 roku - zakupy w centrach Factory zrobiło o 0,5 mln klientów więcej niż w 2014 roku.
Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2015 r. zanotowano we wszystkich centrach outletowych Factory. Największy wzrost sprzedaży zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (26%) i Factory Kraków (25%). Największą odwiedzalność miało Factory Kraków. W tym samym czasie odwiedzalność wszystkich centrów Factory w Polsce wzrosła o 6%.
-
Sprzedaż i odwiedzalność w centrach Factory systematycznie rośnie. Widzimy kilka wpływających na to czynników. Pierwszy z nich to nieustające zainteresowanie klientów dobrymi markami ale w niższych cenach. Kolejny czynnik to rozbudowa naszej sieci. Od półtora roku działa nowe centrum na warszawskim Annopolu. Powiększamy także Factory Ursus, które stanie się pod względem powierzchni sklepów (19 500 m kw.) największym centrum outletowym w Warszawie – mówi Monika Olejnik Okuniewska - business development marketing director Neinver.
-
Za źródła naszego sukcesu w tym roku uznajemy również dobre wpisanie się w potrzeby klientów. Na przełomie starego i nowego roku podpisaliśmy dużą umowę z Grupą LPP, która zaowocowała otwarciem sklepów: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. To popularne marki, które są już obecne w większości centrów outletowych Factory w Polsce. W Factory Ursus działał także w tym roku tymczasowy salon H&M jedyny taki typ sklepu tej marki w centrach outletowych w Polsce – dodaje Monika Olejnik-Okuniewska.
W 2014 roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniósł 20%. Odwiedzalność wzrosła o 10%. Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło wtedy blisko 13 mln klientów.
Po 15 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 84 500 m kw. powierzchni handlowej. We wrześniu 2015 roku zakończy się rozbudowa centrum Factory Ursus, która powiększy tę wartość o kolejne 6 200 m kw.
Sieć marki Factory w Polsce to dzisiaj 5 centrów z 472 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. Tommy Hilfiger, Liu Jo, Guess, Vero Moda, Desigual, Reserved, United Colors Of Benetton, Mango, Mohito, Lee), butami (m.in. Gino Rossi, Venezia, Salamander, Ecco), artykułami sportowymi i outdoorowymi (m.in. adidas, PUMA, Asics, Salomon, Quiksilver, Rossignol,4F), po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz. W przerwie na zakupy można odwiedzić kawiarnie i restauracje, a także skorzystać z bezpłatnego kina dla dzieci lub placu zabaw dla dzieci.
Ceny w Centrach Outlet Factory są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.
Tagi: