Sportano.pl to najszersza oferta produktów sportowych premium w Europie Środkowej. Zależy nam, aby każdy sportowiec – amator czy profesjonalista – w dowolnej dyscyplinie, znalazł u nas wszystkie niezbędne produkty i akcesoria. Na każdą dyscyplinę patrzymy z perspektywy potrzeb sportowców. Naszą ideą było, aby zbudować takie portfolio marek, które pozwoli każdej osobie znaleźć sprzęt dla siebie. Mamy na miejscu 50 tys. produktów, a niemal 200 tys. dostępnych online z dostawą 24h. Zachęcamy do odwiedzenia Sportano.pl w warszawskim retail parku i przetestowania nowej formy odkrywania sportu
– wyjaśnia Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy Sportano.pl
Sportano.pl to marka rozwijana przez twórcę Eobuwia, Marcina Grzymkowskiego. Platforma online w swojej ofercie ma marki i produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych, m.in. kolarstwa, sportów zimowych, siłowni i fitnessu, sportów wodnych, sportów outdoor i sportów walki. W związku z coraz silniejszym udziałem e-commerce na rynku handlowym, Sportano.pl otwiera swój pierwszy sklep stacjonarny. Salon zlokalizowany jest w warszawskim parku handlowym
Przez Internet kupujemy coraz częściej, lecz odwiedzalność w centrach handlowych wciąż rośnie
Otwarcie salonu Sportano.pl to przełomowy dla branży krok, łączący zapewnienie pozytywnego doświadczenia zakupowego i dogodnej formy e-handlu. Jest on odpowiedzią na potrzeby konsumenckie – jak przedstawiła w kwartalnym raporcie międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, odsetek klientów kupujących przez Internet stale rośnie. We wrześniu 2022 roku wzrost udziału e-handlu wyniósł 9,7%. W zakresie e-commerce, szczególnie zauważalna jest wzmacniająca się pozycja produktów kategorii modowych.
Według ostatnich badań, średnioroczny udział e-commerce w polskim handlu detalicznym waha się już na poziomie 14%, jest więc prawie trzykrotnie wyższy niż przed pandemią COVID-19 i będzie rósł do poziomu prawie 20% w 2027 roku. Warto również nadmienić, że planowane przychody rynku e-commerce w Polsce wyniosą za 5 lat już prawie 190 mld PLN, a więc około dwa razy więcej niż w zeszłym roku – podsumowuje Damian Kołata, Head of Industrial & Logistics Agency Poland, Head of E-Commerce CEE.