Decyzję o zmianie nazwy spółki podjęło Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podczas posiedzenia w dniu 22.12.2021 r.
– Zgodnie z prezentowanymi wcześniej planami, Spółka w swojej perspektywie ma debiut giełdowy. To niezwykle ważne wydarzenie w kontekście rozwoju biznesu i ekspansji na arenie międzynarodowej. Realizację tych ambitnych celów wspierać będzie chwytliwa i łatwa do wypowiedzenia w każdym kraju nazwa. Zdecydowaliśmy się na MODIVO, ponieważ wspiera ona nasz przekaz. Spółka ma ogromny potencjał wzrostu w strategicznym dla nas obszarze fashiontech
– mówi Damian Zapłata, prezes zarządu eobuwie.pl S.A.
MODIVO to nazwa znana klientom modowego e-commerce. Pod tym szyldem eobuwie.pl S.A. sprzedaje odzież w 13 europejskich krajach. – Dziś oba nasze brandy eobuwie.pl i MODIVO pełnią istotną rolę na modowym rynku e-commerce w Europie. Chcemy tę pozycję umacniać nie tylko dzięki atrakcyjnej ofercie, ale także poprzez szybką dostawę i obsługę klientów na najwyższym poziomie
– dodaje Damian Zapłata.
Jak wyjaśnia spółka bardziej uniwersalna nazwa, to również zmiana o charakterze praktycznym. Po zakończeniu procesu zmiany będzie wykorzystywana w relacjach z branżą i partnerami zagranicznymi. Natomiast klienci nadal będą robić zakupy na wybranych platformach eobuwie.pl i MODIVO.
W związku z podjętą decyzją spółka rozpoczyna proces legislacyjny w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze. Nowa nazwa formalnie obowiązywać ma od lutego 2022 roku.