Spółka CCC - największa detaliczna firma obuwnicza w Europie Środkowej i największy producent obuwia w Europie odnotował zwiększoną sprzedaż w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za grudzień 2018 wyniosły 572,3 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 22%.
Przychody za okres styczeń – grudzień wyniosły 4936,6 mln PLN i były wyższe o 18% w stosunku do roku 2017.
Przychody ze sprzedaży detalicznej za grudzień 2018 wyniosły ponad 463,1 mln PLN _w tym 5,2 mln PLN – eobuwie.pl i 46,7 mln PLN KVAG_ i były wyższe od osiągniętych w grudniu 2017 o 20%.
W okresie styczeń – grudzień wyniosły około 3861,4 mln PLN _w tym 29,3 mln PLN – eobuwie.pl i 295,9 mln PLN KVAG_ i były wyższe o 14% w stosunku do roku 2017.
Przychody w kanale internetowym za grudzień 2018 wyniosły 102,9 mln PLN _w tym 1,0 mln PLN KVAG i 1,3 mln PLN DeeZee_ i były wyższe o 65% od osiągniętych w grudniu 2017. W okresie styczeń – grudzień wyniosły 970,4 mln PLN _w tym 13,8 mln PLN KVAG i 4,5 mln PLN DeeZee_ i były wyższe o 60% w stosunku do roku 2017.
Spółka CCC posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi).