Sieć sklepów SPAR 23 czerwca br. otworzyła drugą w tym miesiącu placówkę w Poznaniu. Z oferty nowego sklepu z salą sprzedaży o wielkości 1818 m² mogą korzystać wszyscy klienci Galerii Handlowej Malta. Jest to drugi pod względem wielkości sklep EUROSPAR w Poznaniu – jego całkowita powierzchnia wynosi około 2663 m². W placówce znajduje się 14 stanowisk kasowych, w tym 4 kasy samoobsługowe. Lokalna społeczność może także skorzystać z usługi zakupów online na stronie www.e-spar.com.pl z dowozem do domu ze sklepów. Nowa placówka powstała w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł.
Marka SPAR jest dla konsumentów gwarancją artykułów najwyższej jakości, w atrakcyjnych cenach. W nowym sklepie w Galerii Malta około 1/3 asortymentu stanowią produkty świeże. Na klientów czekają promocje i szeroki wybór produktów. W nowej placówce znajdują się m.in.: strefa ze świeżym pieczywem, cukiernia, lada z wędlinami, mięsem, rybami i daniami gotowymi, lodówki z nabiałem, strefa win i piw oraz świeże warzywa i owoce – od sprawdzonych producentów naszej sieci. Mamy świetne produkty marki własnej w atrakcyjnych cenach, które zainteresują także wielbicieli produktówEKO i BIO. Nieustannie dążymy do tego, aby jak najwięcej produktów do naszych sklepów dostarczali polscy producenci
– powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.
Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. SPAR dokładnie analizuje potrzeby i oczekiwania klientów sklepów w danej lokalizacji. Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w ciągu 5 lat w Polsce – na bazie placówek Piotr i Paweł, a także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami.