Pierwszym konceptem MIG wspieranym przez nową metodę płatności będzie Sizeer - multibrand, którego znakiem rozpoznawczym jest nie tylko najgłośniejszy streetwear, ale także wykorzystanie nowych technologii tak w marketingu, jak i w customer experience. Naturalnym krokiem dla marki jest więc wprowadzenie elastycznej metody płatności Klarna. Na początku korzystać z niej będą mogli klienci online. Wkrótce jednak pojawi się ona także w salonach stacjonarnych i będzie dostępna dla członków programu lojalnościowego w SizeerApp.
Klarna x MIG – silne partnerstwo
- Misją MIG jest wspieranie klientów w dokonywaniu najlepszego wyboru produktów światowych marek – głównie z segmentu streetwear i sporty. Aby robić to skutecznie, nieustannie pozostajemy w kontakcie z trendami nie tylko modowymi, ale także z zakresu m.in. e-commerce, marketingu, czy stricte: customer experience. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie najlepiej odpowiadać na zmieniającą się rzeczywistość i oczekiwania klientów – także tych dopiero wkraczających na rynek jako konsumenci. To właśnie z tego względu właśnie Sizeer, silna marka streetwearowa kierująca swój przekaz m.in. do GenZ, jest pierwszą, która wprowadza do wachlarza płatności nową metodę: Klarna. Niebawem będzie ona jednak dostępna także w innych naszych konceptach: JD Sports, 50 style, Symbiosis, Timberland”
– mówi Renata Stanasiuk, Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka grupy JD Sports.
Wspólne działania promocyjne brandów
W związku z rozpoczęciem współpracy, Klarna i MIG planują szereg działań kampanijnych i promocyjnych offline i online, które mają na celu zwiększenie świadomości na temat pojawienia się nowych sposobów finalizacji zakupów wśród klientów Sizeer. Oprócz działań opartych i realizację kampanii paid media, e-mail marketing czy organiczne wsparcie w kanałach e-commerce, będą również prowadzone działania w salonach stacjonarnych. Poprzez m.in wykorzystanie brandingu Klarna, Sizeer, a następnie także pozostałe marki Marketing Investment Group, będą informować klientów o możliwości skorzystania z nowej usługi. Start działań marketingowych planowany jest na sierpień 2023.