Sieć SPAR przeprowadziła już rebranding 35% sklepów Piotr i Paweł

2020-06-26 | 12:00

Sieć sklepów SPAR 23 czerwca br. otworzyła kolejną placówkę pod szyldem EUROSPAR w Warszawie. Nowy sklep przy ul. Ćmielowskiej na Tarchominie powstał w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł – tym samym już 35% placówek Piotr i Paweł zmieniło już nazwę na EUROSPAR lub SPAR. Klienci sklepu na Tarchominie mogą korzystać z 1583 m² sali sprzedaży. Lokalna społeczność może także robić zakupy online na stronie www.e-spar.com.pl z dowozem do domu ze sklepu. Ponadto, na parkingu placówki znajdują się specjalne miejsca dedykowane usłudze SPAR Drive – gdzie następuje odbiór zamówionego przez Internet zamówienia. 

Proces rozwoju sieci sklepów SPAR jest dynamiczny – udało nam się utrzymać pracę w tempie założonym w naszym harmonogramie, pomimo ogromnego wpływu pandemii COVID-19 na rynek handlu. Już 35% sklepów Piotr i Paweł zostano poddanych rebrandingowi i zmieniły szyld na SPAR. Sieć dynamicznie rozwija się także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Na dzień dzisiejszy ponad 170 sklepów jest zarządzanych przez naszych niezależnych Partnerów. Bardzo mocno angażujemy się w rynek handlowy w Polsce – rozumiemy, że polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Standardy sklepów sieci SPAR pozwalają nam spełnić wszystkie te potrzeby. Dokładnie analizujemy oczekiwania klientów sklepów w każdej lokalizacji, w której działamy

– powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Sieć zarządzana przez Wasz Sklep SPAR przekroczyła 220 placówek i jest znacząco większa niż poziom założony na 2020 rok. Wasz Sklep SPAR zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. Tym samym w ciągu czterech lat sieć obejmie ponad 400 placówek. 

Tagi: Rob Philipson SPAR Spar Group
Oceń artykuł:

Źródło: Spar

Sieć SPAR przeprowadziła już rebranding 35% sklepów Piotr i Paweł

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.