VIVE Profit to dynamicznie rozwijająca się sieć wielkopowierzchniowych sklepów, oferujących szeroki wybór odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, domowe tekstylia, a także produkty komplementarne (m.in. chemię gospodarczą). Eksperci marki: Ewelina Rozpara, Rzecznik Prasowy VIVE Group, Menedżer ds. Marketingu i Komunikacji oraz Łukasz Kowalczyk, Menedżer regionalny p. o. Dyrektora sieci VIVE Profit obecni będą na łamach nadchodzącej edycji SMM 2020.
VIVE Profit dla bardziej wymagających klientów oferuje marki premium, wyeksponowane w specjalnych strefach top. Co ważne i rzadko spotykane w innych sklepach tego typu, praktycznie wszystkie ubrania znajdują się na wieszakach w odpowiednich działach asortymentowych. Nad wszystkim czuwa kompetentna i przyjazna obsługa, co sprawia, że zakupy w VIVE Profit zawsze są komfortowe i udane.
Sieć VIVE Profit dba nie tylko o zapewnienie różnorodnego asortymentu wysokiej jakości, ale również o atrakcyjne ceny dla swoich klientów. System sprzedaży w sklepach działa w oparciu o jednotygodniowe cykle sprzedaży i malejące każdego dnia ceny produktów. Raz w tygodniu następuje całkowita wymiana asortymentu w każdym sklepie należącym do sieci. W ostatnim dniu cyklu, przed wymianą towaru proponowana jest klientom sprzedaż na torby, dostępne w czterech rozmiarach. Do każdego sklepu VIVE Profit dostarczanych jest tygodniowo 10 ton towaru, podzielonego na metkowany (indywidualnie wyceniany) oraz podstawowy.
Sieć stale się rozwija, poszukując nowych lokalizacji dla nowych, wielkopowierzchniowych sklepów i pracując nad ciągłym doskonaleniem obsługi klienta. Właścicielem sieci sklepów VIVE Profit, oferujących niepowtarzalną odzież na każdą okazję, jest spółka VIVE Textile Recycling. Pierwszy sklep powstał w 1995 roku w Kielcach. Dziś w sieci funkcjonują 34 obiekty w całej Polsce.