Sieć MediaMarkt rozwija usługi dla biznesu

2022-08-30 | 09:00

Zapotrzebowanie na nowe technologie w sektorach biznesowym i instytucjonalnym stale rośnie. Wg prognoz Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych sprzedaż wysoko wyspecjalizowanych rozwiązań i usług w modelu B2B w najbliższych latach utrzyma tendencję rozwojową. W odpowiedzi na ten trend MediaMarkt rozszerza ofertę dla klientów biznesowych, obejmującą kompletną gamę produktów i usług oraz wsparcie kompetentnego zespołu doradców.

W firmach i instytucjach na całym świecie pandemia, konieczność automatyzacji procesów oraz wzrost znaczenia Cyber Security, gwałtownie wzmogły potrzeby rozwoju i modernizacji zaplecza technologicznego. Specjalistyczna sieć MediaMarkt, dysponując produktami, usługami, wiedzą fachowców oraz narzędziami finansowania, poza ofertą dla indywidulanych użytkowników nowych technologii rozwija również rozwiązania dla klientów w modelu B2B.

W MediaMarkt kompleksowo podchodzimy do potrzeb i oczekiwań zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując najwyższą jakość obsługi. Przedsiębiorcy oczekują pełnego wsparcia w całej ścieżce zakupowej, dostępności produktów i rozwiązań optymalnych dla ich specyfiki działalności, a my jesteśmy w stanie im to zapewnić. Chcemy być pierwszym wyborem dla biznesu, dlatego pracujemy nad doskonaleniem doświadczeń zakupowych klientów we wszystkich punktach styku z marką, m.in. przez rozwój kompleksowej oferty, usprawnienie procesów, logistyki czy doskonalenie standardów obsługi dla biznesu

– mówi Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Operacyjny MediaMarkt Saturn Polska.

Oferta MediaMarkt daje klientom biznesowym praktycznie nieograniczone możliwości i została skonfigurowana tak, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego przedsiębiorcy.

Wśród kompleksowych rozwiązań małe i większe firmy uzyskają w MediaMarkt m.in.
 
• narzędzia pracy dla biznesu,
• dopasowane rozwiązania technologiczne dla biur i lokali usługowych,
• produkty do programów lojalnościowych,
• biznesowe karty podarunkowe,
• udział w przetargach.

MediaMarkt zapewnia też klientom B2B profesjonalne wsparcie opiekuna biznesowego, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich konkretne potrzeby. Kontakt z doradcami jest możliwy za pośrednictwem strony www: https://mediamarkt.pl/dla-firm.

Bogatą ofertę produktową uzupełniają rolę odgrywają usługi, a wśród nich m.in.:

• szybka i bezpieczna dostawa,
• instalacja urządzeń AGD/RTV,
• przygotowanie sprzętu IT do użytkowania i zabezpieczenie ekranu
• rozszerzona gwarancja
• wsparcie posprzedażowe,
• naprawy pogwarancyjne.

Usługi są tak dopasowane, by klient mógł możliwie najbardziej efektywnie i bezproblemowo korzystać z rozwiązań sprzętowych. Istotnym elementem oferty MediaMarkt są zróżnicowane opcje finansowania. Sieć oferuje odroczony termin płatności, zarówno dla administracji państwowej, jak i firm prywatnych. Kolejną formą wsparcia jest leasing, dostępny zarówno przy zakupach w sklepach stacjonarnych, jak i online.
 
MediaMarkt prowadzi i rozwija biznes w sposób zrównoważony, będąc odpowiedzialnym przedsiębiorstwem, wiarygodnym partnerem dla klientów i dostawców, a także odpowiedzialnym pracodawcą. Stale poszerza ofertę urządzeń przyjaznych środowisku naturalnemu, zużywających mniej energii elektrycznej i wody. Zachęca także klientów, zarówno tych indywidulanych, jak i biznesowych, do wybierania produktów i usług, które wspierają styl życia zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. Z tego powodu  MediaMarkt wprowadził specjalne oznaczenia BetterWay dla produktów, które produkowane są w sposobów zrównoważony lub znacząco przyczyniają się do chociażby oszczędzania energii. To również doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących realnych oszczędności i odpowiedzialnej oferty.

 

Tagi: Daniel Mikołajczyk MediaMarkt
Oceń artykuł:

Źródło: MediaMarkt

Sieć MediaMarkt rozwija usługi dla biznesu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.