Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca czerwca 2019 r. 81 nowych sklepów wobec 74 rok wcześniej. Na koniec czerwca 2019 r. sieć liczyła 1056 sklepów, wobec 849 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 407,7 tys. mkw. wobec 324,9 tys. mkw. rok temu.
Dino to wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów i jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.
Sklepy Dino można znaleźć na terenie następujących województw: wielkopolskie, dolnośląskie, lubuskie, opolskie, łódzkie, kujawsko-pomorskie, śląskie, mazowieckie, zachodniopomorskie, świętokrzyskie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie. Sklepy Dino są zlokalizowane głównie w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach wygodnie dostępnych dla klientów.
Dzięki znakomicie dopracowanej sieci logistycznej, opartej na czterech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu, Piotrkowie Trybunalskim i Rzeszotarach 5 tysięcy produktów, w większości świeżych oraz pod znanymi markami (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) trafia zawsze na czas do wszystkich marketów.
Kontynuacja szybkiego organicznego wzrostu liczby sklepów
Grupa Dino planuje przekroczyć liczbę 1 200 otwartych sklepów do końca 2020 roku i ocenia, że potencjał rynku polskiego pozwala na funkcjonowanie co najmniej 2 700 sklepów Grupy Dino. To oszacowanie opiera się na przeanalizowaniu aktualnego otoczenia konkurencyjnego i gęstości pokrycia sklepami konkurentów każdego z regionów Polski.
Grupa Dino zamierza wykorzystywać możliwości organicznego rozwoju sieci w obecnej formie poprzez: zwiększanie zagęszczenia sklepów na obecnych obszarach działalności, oraz stopniową ekspansję na nowych obszarach.