33 marki-laureatki tytułów: Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018; Janina Ochojska z nagrodą honorową za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym; Olga Tokarczuk wyróżniona za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA – za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą. Organizacja Superbrands Polska nagrodziła superkobiety i supermarki a w śród nich sieć Centrów Handlowych M1.
Po raz pierwszy w historii działalności organizacji w Polsce laureatów tytułu Superbrands Polska i Superbrands Polska Marka wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować.
Tym samym Centra Handlowe M1 znalazły się w tak elitarnym gronie marek o ugruntowanym zaufaniu konsumentów i klientów oraz stabilnej reputacji, jak: APART, Bosch, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, Fiskars, Fotojoker, Jan Niezbędny, Kaufland, Krakowski Kredens, Krakus, Loyd, Lux Med, Łomża, Martini, Merlin.pl, Mokate, National Geographic, Nju Mobile, Onet, PKP Intercity, Princessa, Sokołów, Tołpa, Velvet, Volkswagen, Wielkopolski, WP, Zelmer, Żołądkowa De Luxe czy Żołądkowa Gorzka.