17 października grono najemców VIVO! Lublin poszerzyła marka eobuwie.pl. Spółka konsekwentnie realizuje ideę omnichannel i obok poszerzania oferty internetowej stawia na rozwój sieci retail, a salon w lubelskim centrum handlowym to ich 15 stacjonarna lokalizacja. Na klientów czeka tu blisko 12 tys. modeli obuwia oraz bezpłatna usługa esize.me, która na podstawie skanu 3D stóp rekomenduje właściwie dopasowane do nich buty, bez konieczności przymierzania.
Ponad 350 m kw. powierzchni, prawie 12 tys. produktów i 26 tabletów – tak w liczbach prezentuje się salon eobuwie.pl, który rozpoczął swoją działalność w VIVO! Lublin. Pierwszy salon tej marki na Lubelszczyźnie, wykorzystujący nowoczesne i zaawansowane technologie, został otwarty 17 października. Sieć oferuje rewolucję w dobieraniu butów – klienci mogą bezpłatnie wykonać skan stóp 3D, dzięki któremu inteligentny system dopasowuje modele według indywidualnych potrzeb. W ramach bezpłatnej usługi esize.me dostępny w sklepie skaner w kilka sekund uwzględnia w swoich pomiarach wszystkie kluczowe parametry: długość wysokość oraz szerokość. Następnie porównuje je z danymi ponad 45 tys. modeli butów od ponad 500 marek. Po wyborze odpowiedniego obuwia, które można zamówić na miejscu za pomocą wyświetlaczy multimedialnych o wysokiej rozdzielczości, sprzedawca dostarczy je do przymierzalni. Takie rozwiązanie pozwoli sprawnie wyszukać produkt zgodny z aktualnymi potrzebami czy preferencjami klientów.
- Dokładamy wszelkich starań, aby dobrze skomponowany tenant-mix VIVO! Lublin stawał się jeszcze bardziej atrakcyjny i odpowiadał oczekiwaniom mieszkańców naszego miasta. Dbając o różnorodność naszej oferty, regularnie poszerzamy ją o nieobecne dotąd na rynku lubelskim marki, co jest dla nas niezwykle ważnym aspektem. Cieszymy się, że swój pierwszy salon na Lubelszczyźnie postanowiła otworzyć u nas również sieć eobuwie.pl
– mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, firmy będącej właścicielem VIVO! Lublin.