„Manifest Your _ Style” to nowa odsłona kampanii wizerunkowej Centrów Factory, której celem jest zachęcenie klientów wszystkich pięciu centrów Outlet Factory – w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz dwóch w Warszawie, do swobodnego wyrażania siebie poprzez ubiór.
Kampania wiosenna 2013 to nowa interpretacja filozofii Manifest Your Style. Tym razem koncepcja została rozszerzona o intrygujące, dualistyczne projekty reklam. Modele i modelki ubrane w najnowsze kolekcje prezentują jednocześnie dwie różne stylizacje.
–
Hasło kampanii to „Manifest Your _ Style” zachęca do prezentacji swojego stylu. Tym razem skupiliśmy się na pewnej dwuznaczności, która jest wyznacznikiem charakteru, a może być akcentowana ubiorem – tłumaczy Monika Olejnik-Okuniewska, marketing&PR senior manager w firmie Neinver.
Celem kampanii jest zaprezentowanie różnorodnej oferty, jaką oferują centra Outlet Factory. Centra kładą nacisk na indywidualny styl klientów, który prezentują oni niezależnie od zasobności portfela. Factory oferują bowiem przez cały rok produkty znanych marek w cenach obniżonych o 30 do 70%.
Kampania rozpoczęła się 22 marca i potrwa do końca kwietnia.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrum Factory Outlet Warszawa Ursus
Zobacz sklepy w centrum Factory Outlet Warszawa Ursus
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrum Factory Outlet Wrocław
Zobacz sklepy w centrum Factory Outlet Wrocław
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrum Factory Outlet Kraków
Zobacz sklepy w centrum Factory Outlet Kraków
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrum Factory Outlet Poznań
Zobacz sklepy w centrum Factory Outlet Poznań
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrum Factory Outlet Warszawa Annopol
Tagi:
zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Poznań