- Rozpoczynamy sezon świąteczny w outletach FACTORY, angażując naszych klientów do wspólnych aktywności, wspierając ich w przygotowaniach i jak zawsze, oferując wyjątkowo atrakcyjne ceny. Zakupy w outletach to przyjemność i satysfakcja z dokonanych wyborów, tym większa, gdy towarzyszy im radosna, świąteczna atmosfera oraz szczytny cel. W tym roku zachęcamy do wsparcia schronisk dla bezdomnych zwierząt w każdym z miast, gdzie obecne jest centrum FACTORY
– mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.
W każdym z outletów FACTORY prowadzona będzie zbiórka dla lokalnego schroniska opiekującego się bezdomnymi zwierzętami. Lista potrzeb jest ogromna – od karmy, akcesoriów i środków pielęgnacyjnych, pod datki pieniężne.
FACTORY zyskały oryginalne, świąteczne oświetlenie na zewnętrz i w pasażach handlowych. Dla wszystkich klientów przygotowano strefy selfie dostępne przez cały czas otwarcia centrów, a także strefy z żywymi choinkami. Zaplanowano również warsztaty z tworzenia świątecznych pocztówek dla dzieci. W FACTORY w zamian za zakupy można zyskać w prezencie świąteczną choinkę albo zimową herbatę. Przygotowano też stanowiska pakowania prezentów.
- Salony outletowe obecne w FACTORY są bardzo dobrze przygotowane zarówno pod kątem towaru jak i załogi, wzmacniając zespoły sprzedażowe na czas intensywnych odwiedzin klientów. Nowością w tym roku jest fakt, że większość topowych marek zdecydowało o rozpoczęciu wyprzedaży już w pierwszych tygodniach grudnia. Zatem oprócz mocnej oferty w sklepach należy spodziewać się również jeszcze bardziej atrakcyjnych cen
– mówi Klaudia Czyżak - Janyszko, Retail Manager NEINVER.
O szczegółach wszystkich aktywności świątecznych, w każdym z miast gdzie obecne jest FACTORY, przeczytać można na stronach internetowych www.factory.pl.