Factory Challenge jest skierowany do pracowników wszystkich salonów, znajdujących się w centrach outlet zarządzanych przez Neinver w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Wezmą w nich udział sprzedawcy i kierownicy sklepów.
-
Program FactoryChallenge został stworzony z myślą o codziennym
zaangażowaniu osób, działających w bezpośredniej relacji z naszymi
klientami. Chcemy docenić pracę sprzedawców oraz kierowników
poszczególnych salonów i jednocześnie zachęcić ich do jeszcze większego
zaangażowania – mówi Magdalena Chachulska, asset management director w Neinver -
W ciągu ostatnich trzech lat centra Factory zwiększyły liczbę klientów o ponad 40%. Zamierzamy utrzymać tę dobrą tendencję – dodaje.
Factory
Challenge będzie wzmacniać ich codzienne zaangażowanie w trzech
obszarach. W pierwszym nagrodzeni zostaną ci sprzedawcy, którzy dzięki
dobrze dobranym technikom, potrafią zachęcić jak największą liczbę
klientów znajdujących się w sklepie do zrobienia w nim zakupów. W tym
celu porównana zostanie konwersja klientów, czyli liczba paragonów
dzielona przez liczbę osób odwiedzających dany salon. Wszystko w okresie
od 1 kwietnia do 31 maja 2016 r. w zestawieniu z wynikiem z roku
poprzedniego.
Założeniem drugiego etapu , zaplanowanego na
wrzesień i październik 2016, jest uzyskanie jak najwyższego przyrostu
sprzedaży przypadającego na metr kwadratowy, w porównaniu ze średnią
roczną sprzedażą na metr kwadratowy osiągniętą w 2015 roku.