W pierwszym półroczu 2019 r. RTV EURO AGD nie zwalniało tempa. Sieć otworzyła 5 nowych salonów zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, a 11 przeszło gruntowny remodeling.
Stawiamy na stały rozwój naszej sieci i pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych lokalizacji, które pozwolą klientom jeszcze wygodniej dokonywać zakupów. W pierwszym półroczu otworzyliśmy 5 nowych placówek, w tym nasz nowoczesny koncept w Galerii Młociny, którym chcieliśmy odpowiedzieć na najnowsze trendy, wprowadzając zupełnie inny sposób komunikacji z klientami, zbieżny z tym, co pokazujemy w naszym sklepie online
– powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
W Galerii Młociny doradcy wyposażeni są w łączność bezprzewodową i tablety, które znacznie przyspieszają obsługę i dają możliwość szybkiego sprawdzenia, jakie produkty poza eksponowanymi na półkach są dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale też w sklepie internetowym i w outlecie.
Funkcjonalności znane z online przenoszone są do offline. Jest to jeden z istotnych trendów w nowoczesnym retailu. Granica między tymi światami zaciera się, zwłaszcza dla klientów z grupy digital natives, którzy wychowali się już w czasach powszechnej dostępności internetu
– dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
W pierwszym półroczu 2019 powstało 5 nowych salonów RTV EURO AGD, oprócz placówki w warszawskiej Galerii Młociny, zostały uruchomione także sklepy w Poznaniu, Zduńskiej Woli, Rawiczu i Gryficach. W tym czasie 11 sklepów przeszło gruntowny remodeling – w Nowym Dworze Mazowieckim, Stargardzie, Świdnicy, Sochaczewie, Pile, Gliwicach, Warszawie, Opolu, Wrocławiu, Przemyślu i Nowym Sączu.
W wielu placówkach wprowadzamy ostatnio zmiany. Skupiliśmy się na tym, aby przestrzeń w naszych sklepach była przyjazna, poruszanie po niej intuicyjne, a produkty łatwo dostępne. Kluczowym oczekiwaniem konsumenckim jest obecnie wygoda, więc koncentrujemy się na zapewnieniu klientom maksimum komfortu i na optymalizacji całego procesu zakupowego
– stwierdził Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
W modernizowanych salonach EURO sala sprzedażowa jest przestronniejsza, bardziej ergonomiczna, meble niższe, dzięki czemu doskonale widoczne są strefy poszczególnych grup asortymentowych. Takie rozwiązanie powoduje, że klienci łatwiej i szybciej mogą dotrzeć do poszukiwanych produktów.
W wielu sklepach ekspozycje z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi znajdują się bliżej wejścia, w łatwo dostępnym miejscu. W modernizowanych salonach zastosowano kolorystykę i system oznaczeń zbieżny z rozwiązaniami online.
Sprzęt elektroniczny zmienia się bardzo szybko. Trudno być na bieżąco z nowymi funkcjonalnościami i parametrami produktów, dlatego chcemy wspierać klientów wiedzą technologiczną. Przestrzeń naszych sklepów ma sprzyjać rozmowie z doradcą, spokojnemu obejrzeniu sprzętu, zainspirowaniu się nowościami. Chcemy, aby klienci mogli komfortowo wybrać najodpowiedniejszy dla siebie produkt z naszego szerokiego portfolio, a to wymaga czasu i odpowiedniej atmosfery
– dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD.
RTV EURO AGD dysponuje obecnie siecią 282 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, a także sklepem internetowym euro.com.pl. Oferuje również sprzedaż przez telefon.