Optymalizacja procesów wewnątrzfirmowych przynosi widoczne efekty w postaci usprawnienia działań sprzedażowych w przestrzeni offline oraz online. Należą do nich między innymi skrupulatne badania i testy związane z doświadczeniami klienta, by lepiej poznać jego potrzeby, a także preferencje. Aktywne działania analityczne umożliwiają podejmowanie kluczowych decyzji w sposób przemyślany, a także reagowanie na zmienne nastroje klientów, związane z klimatem ekonomicznym na rynku.
Priorytetem dla polskiego brandu jest rozwój zarówno przestrzeni online, jak i offline. Wiąże się to bezpośrednio z optymalizacją sieci salonów Giacomo Conti oraz Sunset Suits. Celem jest umiejętne dobranie lokalizacji w sprzyjającym klientowi środowisku, dzięki której możliwe będzie efektywne funkcjonowanie salonu. Wygoda i przyjemne doświadczenia zakupowe jedne z najistotniejszych wyznaczników. Dlatego oprócz poszukiwań nowych lokalizacji, właściciele marek Giacomo Conti i Sunset Suits stawiają również na uruchamianie salonów obu brandów, w sprawdzonych galeriach, w których występuje już jedna z marek.
Sunset Suits to brand, który za sprawą właścicieli Giacomo Conti w ubiegłym roku powrócił na rodzimy rynek. Od zawsze odznaczał się ponadczasową elegancją, klasycznym designem, niezwykłą dbałością o szczegóły, bazująca na sztuce krawiectwa na najwyższym poziomie. Marka, która w swoje wyjątkowe kreacje ubrała już wiele pokoleń mężczyzn. To także idea łączenia tradycji i nowatorstwa dla panów oczekujących bezkompromisowej elegancji w każdej sytuacji.