Swoich pierwszych klientów w Galerii Kazimierz powitała drogeria popularnej i lubianej w Polsce sieci Rossmann. Sklep został otwarty w nowym formacie.
– Zapewnia on kupującym jeszcze większą swobodę oraz wygodę podczas zakupów. Zastosowano w nim wiele ciekawych rozwiązań, m.in. podświetlane półki, które jeszcze lepiej eksponują towar, a tradycyjne stanowiska kasowe zostały uzupełnione kasami samoobsługowymi
– mówi Piotr Zieliński, Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych w Rossmann.
Na klientów drogerii czeka szeroki asortyment zarówno rodzimych, jak i zagranicznych firm. Wśród dobrze rozpoznawalnych marek, w sklepie znajdują się również coraz bardziej popularne w pełni naturalne, ekologiczne czy wegańskie kosmetyki oraz środki higieniczne. Z kolei wielbiciele zapachów mogą odkryć szeroką paletę perfum selektywnych sygnowanych przez najpopularniejsze domy mody oraz cenionych projektantów, zawsze w bardzo konkurencyjnych cenach.
– Galeria Kazimierz posiada silny tenant-mix, oparty na dobrze rozpoznawalnych i popularnych markach, do których z pewnością należy Rossmann. Dzięki tego typu najemcom centrum handlowe jest główną destynacją zakupową zarówno dla całych rodzin oraz klientów w każdym wieku nie tylko zamieszkujących krakowski Kazimierz. Lokalizacja w historycznej części miasta oraz architektura, która zdecydowanie wyróżnia nasz obiekt sprawiają, że Galeria chętnie odwiedzana jest także przez turystów o każdej porze roku
– dodaje Anna Szelc, Dyrektor Asset Management w firmie Invesco Real Estate, właściciela Galerii Kazimierz.
Invesco Real Estate w transakcji reprezentowała firma doradcza Colliers.
– Zlokalizowana w sercu Krakowa Galeria Kazimierz to popularne miejsce zakupów z niepowtarzalną atmosferą. Jest idealnym wyborem dla sieci Rossmann, której brakowało w tej lokalizacji. Rankingi pokazują, że wśród klientów ta marka cieszy się największą popularnością i zaufaniem ze wszystkich sieci obecnych na polskim rynku. Cieszymy się, że udało nam się wyjść naprzeciw potrzebom licznych klientów Galerii. Nowy koncept drogerii dobrze wpasowuje się także w oczekiwania właściciela obiektu
– mówi Agnieszka Piekarska, associate director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers.
Drogeria Rossmann stanowi doskonale uzupełnienie bardzo szerokiej oferty z kategorii „beauty” Galerii Kazimierz, do której należą obecnie salony takich marek jak: Douglas, Sephora, Drogerie Natura, Super-Pharm, Yves-Rocher, Kontigo, Organique, Inglot czy Neonail.
Rossmann jest najbardziej rozpoznawalną marką rynku drogeryjnego w Polsce. Pierwszy sklep powstał w 1993 r. w Łodzi. Dziś niemiecki brand posiada ponad 1500 drogerii, które odwiedza codziennie 820 tys. klientów. Firma zatrudnia obecnie 17,8 tysięcy pracowników i oferuje 21 tys. produktów polskich i zagranicznych.