Rosnące wyniki outletów Factory w 2014 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-16 | 11:04
Największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce – Factory- wypracowała w 2014 roku rekordowe wyniki. W minionym roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniósł 20%.
Odwiedzalność wzrosła o 10%. Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej. Rośnie również popularność Factory wśród marek zainteresowanych sprzedażą swoich kolekcji w outletach.
Kluczowe wyniki w górę
Najwięcej nowych klientów, bo aż 33 % więcej niż w roku ubiegłym, zyskało Factory Annopol –centrum otwarte w marcu 2013 na warszawskiej Białołęce. W tym samym czasie sprzedaż wzrosła aż o 58%! Obecnie centrum skomercjalizowane jest w 100%. Drugi wynik w tej kategorii zanotowało Factory Kraków w podkrakowskiej Modlniczce. Tam zakupy zrobiło o 8% klientów więcej, a wartość sprzedaży wzrosła o 25%.
- Rosnąca popularność naszych outletów to efekt udanego połączenia wielu działań, ale i trendów, obserwowanych na polskim rynku – mówi Magdalena Chachulska – asset management Director Neinver. - Wkładamy wiele wysiłku zarówno w utrzymanie stałych klientów jak i w pozyskiwanie nowych. Udaje się to dzięki nowym formatom akcji prosprzedażowych, np. weekendom tematycznym, Stylowemu Recyklingowi, czy wyróżniającym się kampaniom reklamowym. Nie boimy się niestandardowych rozwiązań, czego dowodem jest współpraca z marką H&M, która na przełomie kwietnia i czerwca 2014 roku otworzyła w Factory Annopol jedyny w Polsce pop-u store.
- Widzimy, że Polacy skrupulatnie planują swoje wydatki, robiąc zakupy w coraz bardziej przemyślany sposób. W ciągu dwóch lat zwiększyliśmy odwiedzalność i sprzedaż o ponad 1/3. Kolejny czynnik to bardzo dobre lokalizacje centrów Factory. Po 12 latach obecności marki na rynku w Polsce kluczowe wskaźniki cały czas rosną. Dowodem tego może być np. coraz lepszy wskaźnik sales density dla tak dojrzałego obiektu jak Factory Wrocław – dodaje Chachulska.
Wysoki poziom komercjalizacji i start LPP
Centra Factory cieszą się także popularnością wśród najemców. Obecnie w 5 centrach działa ponad 250 popularnych marek polskich i zagranicznych. Poziom skomercjalizowania wszystkich centrów outlet wynosi 98%. Modernizowany obecnie Factory Ursus jest już skomercjalizowany w prawie 100%. Mimo trwających prac budowlanych, wyniki tego centrum outlet w 2014 roku pozostały na stabilnym poziomie. Istotnym sukcesem outletów Factory było otwarcie w drugiej połowie 2014 roku monobrandowych salonów Grupy LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay).
Sieć marki Factory w Polsce to dzisiaj 5 centrów z 472 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. Tommy Hilfiger, Liu Jo, Guess, Vero Moda, Desigual, Reserved, United Colors Of Benetton, Mango, Mohito, Lee), butami (m.in. Gino Rossi, Venezia, Salamander, Ecco), artykułami sportowymi i outdoorowymi (m.in. adidas, PUMA, Asics, Salomon, Quiksilver, Rossignol,4F), po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz. W przerwie na zakupy można odwiedzić kawiarnie i restauracje, a także skorzystać z bezpłatnego kina dla dzieci lub placu zabaw dla dzieci .
Ceny w Centrach Outlet Factory są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-15 do 2015-05-30

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Kraków

Rosnące wyniki outletów Factory w 2014 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.