Rogoza to rozwijająca się marka modowa, której najnowszy salon otworzono w gliwickim CH FORUM. Ofertę w tym centrum firma adresuje do kobiet, a w stylu kolekcji przeważa elegancja. Nowy salon o pow. 80 m kw. mieści się na I piętrze CH FORUM. Klientki znajdą w nim nie tylko sukienki czy płaszcze, lecz także wiele dodatków. Jak podkreślają przedstawiciele marki Rogoza, jej grupa docelowa to klientki w różnym przedziale wiekowym, przy tym wymagające i stawiające na jakość.
Wzbogacenie oferty CH FORUM w tym segmencie było dla nas istotne. Choć najemca dysponuje także asortymentem dla panów, nam zależało na tej konkretnej grupie docelowej. Widzimy w niej bowiem duży potencjał. Rogoza to przykład lokalnego biznesu, który rośnie w siłę. Dla takich marek także jest przestrzeń w centrach handlowych, a nasz nowy salon jest tego potwierdzeniem
- komentuje Weronika Kuna, konsultant ds. leasingu z ramienia JLL, firmy zarządzającej gliwickim FORUM.
Pochodząca z Górnego Śląska firma istnieje od 20 lat, a wcześniej koncentrowała się na projektowaniu i szyciu dla kooperantów. Od dwóch lat rozwija własną sieć salonów pod marką Rogoza. Ten w gliwickim CH FORUM jest siódmym z kolei. Modowa firma planuje ekspansję również na inne regiony Polski.