Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. działająca na rynku od 10 lat, zarządzana przez CREAM nie zwalnia tempa. Jak informowaliśmy wcześniej, wyniki osiągane przez Askanę w pierwszym kwartale były znakomite. Jak się okazuje, miesiąc wrzesień, w którym galeria obchodziła swoje 10-te Urodziny był rekordowy zarówno pod względem odwiedzalności jak i obrotów.
Ponad 17% wzrost odwiedzalności we wrześniu i aż 25% dynamika obrotów osiągniętych przez najemców w porównaniu z rokiem poprzednim, potwierdza silną pozycję Galerii Askana na rynku.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, V-ce Prezes CREAM
- Zmiany wprowadzone w ciągu ostatnich 18-tu miesięcy zdecydowanie wpłynęły na podniesienie atrakcyjności całego obiektu, a co za tym idzie wyników osiągniętych przez galerię. Przypomnijmy, że zakończyliśmy proces relokacji i rozbudowy strefy restauracyjnej, której różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Cieszy nas również to, że wyniki wszystkich uczestników projektu są więcej niż zadowalające. Grono najemców wzbogaciło się o największy w Gorzowie salon marki H&M a Kino Helios przeszło gruntowną modernizację. Do grona znanych i lubianych brandów w ostatnim czasie dołączył również Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz. To nie koniec pozytywnych zmian, które są efektem starannie opracowanej strategii. Muszę przyznać, że strategia przygotowana przez CREAM 2 lata temu, choć nie była łatwa ze względu na zaplanowany poziom wydatków dla udziałowców jak i instytucji finansujących, została zrealizowana precyzyjnie w zaplanowanych parametrach zarówno kosztowych jak i dochodowych, co utwierdza nas tylko w przekonaniu o najwyższej jakości procesu Asset Management prowadzonego przez nas
– dodaje Grzegorz Mroczek.
Sukces odwiedzalności i obrotów to również synergia powyższych zmian i efektywnych działania marketingowych i zarządczych.
Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM podkreśla - Doskonale dobrany tenant mix, aktywność marketingowa i zmiany w powierzchniach wspólnych, potwierdzają siłę projektu. Sukcesywnie realizowana strategia zarówno inwestycyjna, jak i marketingowa przekładają się na wyniki, które stale rosną. W ostatnim czasie przeprowadziliśmy szeroką kampanię urodzinową, która nie tylko wpłynęła na lepszą świadomość dokonanych zmian, ale również przełożyła się wymiernie na odwiedzalność i obroty.