Rekordowy wrzesień w Galerii Askana

2017-10-31 | 11:21

Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. działająca na rynku od 10 lat, zarządzana przez CREAM nie zwalnia tempa. Jak informowaliśmy wcześniej, wyniki osiągane przez Askanę w pierwszym kwartale były znakomite. Jak się okazuje, miesiąc wrzesień, w którym galeria obchodziła swoje 10-te Urodziny był rekordowy zarówno pod względem odwiedzalności jak i obrotów.

Ponad 17% wzrost odwiedzalności we wrześniu i aż 25% dynamika obrotów osiągniętych przez najemców w porównaniu z rokiem poprzednim, potwierdza silną pozycję Galerii Askana na rynku.

Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, V-ce Prezes CREAM

- Zmiany wprowadzone w ciągu ostatnich 18-tu miesięcy zdecydowanie wpłynęły na podniesienie atrakcyjności całego obiektu, a co za tym idzie wyników osiągniętych przez galerię.  Przypomnijmy, że zakończyliśmy proces relokacji i rozbudowy strefy restauracyjnej, której  różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Cieszy nas również to, że wyniki wszystkich uczestników projektu są więcej niż zadowalające. Grono najemców wzbogaciło się o największy w Gorzowie salon marki H&M a Kino Helios przeszło gruntowną modernizację. Do grona znanych i lubianych brandów w ostatnim czasie dołączył również Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz. To nie koniec pozytywnych zmian, które są efektem starannie opracowanej strategii. Muszę przyznać, że strategia przygotowana przez CREAM 2 lata temu, choć nie była łatwa ze względu na zaplanowany poziom wydatków dla udziałowców jak i instytucji finansujących, została zrealizowana precyzyjnie w zaplanowanych parametrach zarówno kosztowych jak i dochodowych, co utwierdza nas tylko w przekonaniu o najwyższej jakości procesu Asset Management prowadzonego przez nas

– dodaje Grzegorz Mroczek.

Sukces odwiedzalności i obrotów to również synergia powyższych zmian i efektywnych działania marketingowych i zarządczych.

Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM podkreśla - Doskonale dobrany tenant mix, aktywność marketingowa i zmiany w powierzchniach wspólnych, potwierdzają siłę projektu. Sukcesywnie realizowana strategia zarówno inwestycyjna, jak i marketingowa przekładają się na wyniki, które stale rosną. W ostatnim czasie przeprowadziliśmy szeroką kampanię urodzinową, która nie tylko wpłynęła na lepszą świadomość dokonanych zmian, ale również przełożyła się wymiernie na odwiedzalność i obroty.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Askana

zobacz więcej informacji o: Galeria Askana

Rekordowy wrzesień w Galerii Askana

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.