Pierwsze 10 miesięcy jest dla najemców Galerii Askany najlepszymi w jej
historii. Średnie obroty w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni
sprzedaży wzrosły o 10% i są najwyższe od czasu otwarcia we wrześniu
2007r. Ponadto w ciągu ostatnich pięciu miesięcy średnie obroty w tym
ujęciu wzrosły o ponad 17% co świadczy o dużej dynamice tego wskaźnika.
- W 10-ciu na 11 miesięcy zanotowaliśmy wyniki lepsze od zeszłorocznych. Teraz dokładamy starań aby także ostatni miesiąc wpisał się w ten bardzo pozytywny trend – zdradził Bartłomiej Bujnowski – menedżer ds. marketingu Caelum Development odpowiedzialny za Galerię Askana.
Ten rezultat wynika z konsekwentnie budowanej marki Galerii Askana, doboru najemców oraz działań promocyjnych skupionych na trzech kierunkach: prosprzedażowym, zwiększającym liczbę klientów oraz pro społecznym.
Galeria Askana to centrum o powierzchni ponad 18 000m2 GLA (55 000 m2 pow. całkowitej), na której znajduje się: 114 butików, 10 kawiarni, restauracji i barów. C&A, Promod, Reserved, Solar, delikatesy Bomi, wielosalowe kino Helios z 5 salami na 1200 osób - to tylko niektóre z marek znajdujących się w Galerii Askana, a których nie sposób znaleźć w promieniu 100 km od tego centrum. Galeria Askana została uznana najlepszym Centrum Handlowym roku 2008 (CEPIF) oraz otrzymała tytuł Mistera Budowy. Ponadto została finalistą nagród Marketing Solal Awards za najlepsze otwarcie roku 2007.
Właścicielem Galerii Askana jest Caelum Development, irlandzka grupa kapitałowa z siedzibą główną w Warszawie. Caelum operuje na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, głównie w Polsce, a także na terenie Rumunii i Niemiec.
Tagi: