W minionym 2019 roku, QUIOSQUE konsekwentnie rozwijał sieć sprzedaży. Powstało 15 nowych salonów - 7 własnych i 8 franczyzowych. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie. W pierwszym kwartale 2020 roku marka stawia przede wszystkim na modernizację i restrukturyzację istniejącej już sieci.
QUIOSQUE jest obecny zarówno w dużych centrach handlowych, takich jak Galeria Młociny czy C.H. Madison, jak i w małych parkach handlowych, takich jak Łowicz czy Giżycko. QUIOSQUE rozwija się w całej Polsce. W minionym roku, na północy kraju otwarto salony w: Kosakowie i Gdańsku, w centrum kraju – Pruszkowie, Warszawie, Łowiczu, Kielcach i na południu w: Bielsko-Białej, Zgorzelcu i Sanoku.
Na 2020 rok zaplanowano kolejne otwarcia. Marka stawia na mniejsze miejscowości. W planch jest otwarcie 10 nowych sklepów.
- Na początku nowego roku QUIOSQUE skupił się na odświeżeniu i modernizacji istniejącej już sieci. Dbamy o wizerunek naszych salonów. Otwierając nowe pamiętamy o całej sieci. Wiemy jak ważnym dla naszych klientek miejscem są nasze sklepy. Staramy się zagwarantować im maksymalny komfort zakupów w nowych, odświeżonych wnętrzach. Metamorfozę przeszlo wiele naszych sklepów, np salon w Rybniku i wiele innych
– mówi Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju
Marka QUIOSQUE wspiera swoich franczyzobiorców, między innymi dzięki unikalnej Akademii Menedżerki QUIOSQUE oraz programowi mentoringowemu, dedykowanemu kierownikom sklepów, co przyczynia się do lepszych wyników sprzedażowych. W obecnej sytuacji rynkowej jest to szczególnie ważne, aby stwarzać warunki dla rozwoju pracowników.- mówi Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju.
W salonach QUIOSQUE dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających je klientkach. Znajdziemy tam wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym te dedykowane dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.