Próchnik: Kultowa marka wkracza w erę innowacji ze sklepem e-commerce i NFT

2023-10-30 | 15:30

Próchnik, kultowa marka polskiej mody znana z wysokiej jakości okryć wierzchnich, robi krok w stronę innowacji. Stawiając na rozwój e-commerce, marka chce docierać do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku. Nie traci jednak z oczu swoich najważniejszych wartości: jakości, ponadczasowości i wyjątkowości.

Próchnik 1948 wkracza w nową erę. Z nową kolekcją pod hasłem „Prepared for Anything” marka oficjalnie otwiera nową odsłonę sklepu internetowego, prezentując na niej ofertę produktów, które sięgają do długiej historii, ale też korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Główną ideą, która temu przyświeca, jest zaoferowanie klientowi produktu znakomitej jakości, którego noszenie będzie doświadczeniem pełnym komfortu, wyjątkowości oraz satysfakcji.  

- Próchnik to 75 lat tradycji, która czyni tę markę jedną z ikon, jeśli chodzi o polską modę. Jednymi z pierwszych skojarzeń, jakie wywołuje, są jakość i elegancja. Chcemy czerpać z tego garściami – i iść do przodu. Szukamy nowej drogi, nowych klientów, nowych rynków, nie chcemy się ograniczać pod względem nowoczesnych rozwiązań czy to w produktach, czy w komunikacji. Zapraszamy naszych klientów do wspólnych poszukiwań

– mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i E-commerce spółki G8.

Marka nieustannie poszukuje nowych dróg w komunikacji z konsumentem. Zwracając się zarówno do starszych, jak i młodszych entuzjastów mody premium, Próchnik aktywnie działa w różnych kanałach, wyznając zasadę, że styl nie zależy od wieku. Filozofia marki opiera się na wspieraniu klienta w jego indywidualnych decyzjach. Koncentruje się na emocjonalnej więzi z konsumentem i oferuje pełną opiekę przed- i posprzedażową.

To jednak nie koniec zaskoczeń. Nowa kolekcja jesień-zima oferuje również dwa unikalne produkty – kurtkę oraz płaszcz z wirtualnymi metkami NFT (Non-Fungible Tokens) od technologicznego start-upu Go2NFT. Tego rodzaju oznaczenia są potwierdzeniem autentyczności i niepowtarzalności produktów. nie można ich zmodyfikować ani usunąć. NFT nadają ubraniom ekskluzywnego charakteru, a także przyczyniają się do ich dłuższego życia. Potwierdzenie oryginalności poprzez NFT zapewnia większą atrakcyjność produktów na rynku wtórnym w duchu cyrkularności. Dzięki temu kupujący mogą mieć pewność, że w przyszłości, jeśli postanowią się z nimi rozstać, będą mogli przekazać je dalej wraz z certyfikatem, a ubrania, o które do tej pory dbali, trafią w ręce osób, które również będą traktować je z szacunkiem. Jak mówi Kamila Gębik, CCO Go2NFT: „Niewymienialne tokeny NFT są mocnym trendem technologicznym, a do 2030 roku rynek ten osiągnie wartość blisko 240 mld dolarów. Jest to rodzaj cyfrowej metki, która gwarantuje oryginalność produktu, łącząc fizyczny świat z cyfrowym. Nasza technologia dedykowana jest dla sektora fashion i beauty. Rewelacyjnie zabezpiecza kurtki i płaszcze z nowej kolekcji marki Próchnik, odpowiadając na aktualne potrzeby klientów. Jest to wspólna podróż w kierunku innowacji i łączenia tradycji z nowoczesnością”.

Tworzenie ubrań z myślą o ich długotrwałym użytkowaniu jest wpisane w DNA Próchnika, ale także LANCERTO, jego siostrzanej marki. Spółka G8, do której obie należą, od początku kierowała się w swoich kolekcjach założeniem, że projektowana przez nią odzież będzie towarzyszyła nabywcom przez wiele lat. Istotnym założeniem jest dla niej również projektowanie ograniczonej ilości sztuk w kolekcji, co nie tylko nadaje jej wyjątkowy charakter, ale też przyczynia się do niemarnowania ubrań.

„Próchnik zawsze był marką dla wyjątkowych ludzi, którzy poszukiwali unikatowych ubrań i podchodzili do nich z szacunkiem. Doskonale to rozumiemy. Chcemy to podkreślać, oferując naszym klientom coś naprawdę niepowtarzalnego – i tę niepowtarzalność potwierdzamy z pomocą nowych technologii, jakimi są NFT” – podkreśla Mariusz Serafin.

W pierwszym kwartale 2022 roku spółka G8 nabyła prawa do marki Próchnik 1948, wyznaczając jej nowy kurs. Przedsięwzięcie było ważnym etapem rozwoju firmy, a jego inicjatorem był Tomasz Ciąpała, doświadczony przedsiębiorca, znany z wielu sukcesów biznesowych. 

Tagi: Mariusz Serafin Próchnik
Oceń artykuł:

Źródło: Próchnik

Próchnik: Kultowa marka wkracza w erę innowacji ze sklepem e-commerce i NFT

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.