Zobowiązanie do zamrożenia cen wielu artykułów z linii dziecięcej jest odpowiedzią na rosnącą presję odczuwaną przez setki rodzin w całym kraju. Od bielizny, przez t-shirty, po sukienki i dżinsy – tej jesieni Primark utrzyma niskie ceny wielu swoich najpopularniejszych produktów.
- Funkcjonowanie w obecnych warunkach ekonomicznych stanowi wyzwanie dla nas wszystkich, a ze szczególnie trudną sytuacją mierzą się rodziny, dla których kluczowe jest zadbanie o dzieci. Oferowanie klientom najlepszych wartości zawsze było ważne dla naszej marki, a dziś wydaje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Mamy nadzieję, że zabezpieczając poziom cen naszych podstawowych artykułów dziecięcych, takich jak*: koszulki z długim rękawem, bluzy, sukienki, dżinsy, bieliznę czy skarpetki, możemy choć w niewielki sposób pomóc rodzinom
– powiedział Maciej Podwojski, Kierownik ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w Primark.
Zobowiązanie do zabezpieczenia cen sprawi, że rodziny będą mogły zaopatrzyć się m.in. w wyżej wymienione artykuły przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego*.
Wiele produktów podlegających zamrożeniu cen posiada dodatkowo oznaczenie – Primark Cares, świadczące o wykonaniu asortymentu z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony. Dotyczy to m.in. koszulki dziecięcej z długim rękawem i dżinsów wyprodukowanych z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP), największej tego typu inicjatywy wśród wszystkich odzieżowych detalistów. W jej ramach rolnicy szkoleni są w zakresie uprawy bawełny, przy użyciu bardziej zrównoważonych metod rolniczych, co pomaga zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i poprawić ich źródła utrzymania.
* Niektóre artykuły objęte zabezpieczeniem cen mogą być dostępne w ograniczonych ilościach. Choć koszt większości produktów dla dzieci nie wzrośnie, to będą też miały miejsce pewne selektywne podwyżki cen. W tych przypadkach jednak, gdzie ulegną one zmianie, Primark będzie kontynuował swoje starania, by oferować klientom najlepsze wartości.