Marka stawia na organiczny rozwój sieci stacjonarnej, otwierając nie tylko nowe sklepy, lecz regularnie odnawiając starsze punkty. Tym razem renowację przejdą sklepy w Designer Outlet Gdańsk oraz Factory Poznań.
W ramach rozbudowy salonu w Gdańsku, LANCERTO zmienia lokal na większy, oferując klientom blisko 180 mkw powierzchni handlowej. To prawie 60 metrów więcej niż w poprzednim lokalu. W przypadku sklepu w Factory Poznań w Luboniu metraż powiększy się aż o 63 mkw. Salony zyskają również na lokalizacji. Znajdują się teraz w bezpośrednim sąsiedztwie innych marek odzieżowych z segmentu premium oraz salonów z biżuterią i zegarkami.
Outlety zostaną odnowione i wyposażone zgodnie z nową koncepcją wizualną LANCERTO, podkreślającą prestiż marki. W wystroju dominować będą stonowane, eleganckie kolory, które nie onieśmielą kupujących, a akcenty podróżnicze zachęcą do eksploracji mody wraz z marką zgodnie z jej maksymą „Życie to podróż. Na własnych zasadach”.
LANCERTO stale dąży do zapewniania klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Większe przestrzenie i nowoczesny wygląd salonów poprawią atmosferę oraz zapewnią odwiedzającym większy komfort. Pomieszczą również wiele produktów. Konsumenci znajdą w nich najnowszą kolekcję, a także linie całoroczne. Wśród nich będą m.in. wygodne garnitury COMFORT PLUS z efektem natural stretch czy unikalna oferta garniturów, marynarek i spodni Business Mix z możliwością dowolnego konfigurowania pod kątem rozmiaru, kroju i koloru.
Nowo otwarte salony zostaną wyposażone w tablety, dzięki którym odwiedzający będą mogli zamówić do przymierzenia ubrania niedostępne na miejscu. Bez względu na lokalizację, zamówienie dotrze do sklepu w maksymalnie 48 godzin. To wyjątkowy system, który łączy magazyny sklepów stacjonarnych oraz online, zapewniający większą dostępność artykułów.
Planowane otwarcie zmodernizowanego salonu w Designer Outlet Gdańsk przewidziane jest na koniec lutego. Również sklep w Factory Poznań powita klientów w nowej odsłonie jeszcze w I kwartale.
LANCERTO planuje kontynuować ekspansję stacjonarnej sieci sprzedaży, wzbogacając portfolio o nowe lokalizacje i rozbudowując już istniejące sklepy. Według szacunków pod koniec 2024 roku całkowita powierzchnia salonów zbliży się do 6 tys. mkw, ustanawiając rekordowy wynik w historii marki.
„Do otwierania nowych sklepów i renowacji starych podchodzimy ostrożnie. Przede wszystkim dokładnie analizujemy dane i w oparciu o nie podejmujemy decyzje o rozbudowie sieci stacjonarnej. Z uwagą dobieramy lokalizacje i dbamy o dobre relacje z wynajmującymi. Dzięki temu utrzymujemy stabilny, odporny na rynkowe perturbacje biznes” – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.