Nowoczesna, teksturowana fasada, nowe skrzydło z salonami w świeżych konceptach sprzedażowych i odnowiona strefa food courtu to efekt dobiegającej końca modernizacji Atrium Targówek – jednego z flagowych obiektów z portfolio Grupy Atrium. Centrum zyska dodatkowych 8,6 tys. m kw. powierzchni najmu i stanie się obiektem ze spójną, kompleksową ofertą handlową, usługową i rozrywkową, najbardziej rozbudowaną i komplementarną w tej części stolicy.
W warszawskim centrum cieszącym się popularnością nie tylko wśród mieszkańców Targówka i Białołęki, ale również miejscowości sąsiadujących ze wschodnimi dzielnicami stolicy, zostaną otwarte kolejne strefy po modernizacji. W nowo dobudowanym skrzydle powstanie aleja modowa z rozpoznawalnymi międzynarodowymi i polskimi markami, wśród nich również debiutującymi w tej lokalizacji. Zostanie równocześnie otwarta odnowiona strefa food court, która dzięki wprowadzonym udogodnieniom i nowej aranżacji zapewni komfortowy odpoczynek między zakupami oraz umożliwi swobodne i różnorodne spędzanie wspólnego czasu z rodziną lub przyjaciółmi.
Nowoczesne wnętrza nowego Atrium Targówek i idealnie dopasowana do współczesnego stylu życia lokalnej społeczności atrakcyjna oferta leisure&entertainment, otwierają przed klientami świat nowych możliwości i nowych powodów do odwiedzania centrum. Jego nowa odsłona, w wyjątkowy sposób łącząc zakupy, relaks i miejską rozrywkę, zachęca klientów do spędzania czasu w sposób inspirujący, zabawny i towarzyski – taki, jak tylko chcą…