- Cieszy nas, że obserwujemy dodatni trend zarówno w zakresie osiąganych obrotów, jak również poziomu odwiedzalności. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego w okresie maj-sierpień 2021 footfall był wyższy w tym roku o 26%. Obroty w maju, czerwcu i lipcu 2021 z kolei były wyższe o 35 % w stosunku do tegoż samego okresu roku poprzedniego i o 3 % wyższe od analogicznego okresu roku 2019. Pozytywny trend obu wskaźników napawa optymizmem i potwierdza stabilną pozycję Galerii Askana na rynku
- podkreśla Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana.
- Osiągane wyniki potwierdzają jedynie, że możliwość wybrania się do galerii, do sklepu ulubionej marki jest nadal w cenie a galerie są miejscem wygodnych i bezpiecznych zakupów. My jako zarządca dokładamy wszelkich starań, by klient czuł się u nas jak najbardziej komfortowo
- dodaje Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana.
Galeria Askana pozostaje niezmiennie aktywna marketingowo. Rozwija swoją aplikację mobilną, która jest ważnym krokiem w digitalizacji centrum handlowego. To wygodne narzędzie zarówno dla najemców, którzy zyskali nową formę publikacji swoich ofert, a także dla klientów którzy poza dostępem do bieżących promocji najemców, informacji o wydarzeniach, nagradzani są za wizyty w galerii. To ważne działanie budujące lojalność i relacje z klientami. Ponadto, Galeria Askana pozostaje aktywna w social media i działaniach na miejscu modyfikując je tak, by były jak najbardziej interesujące dla finalnego odbiorcy i dostosowane do nowych realiów.