Podczas uroczystej gali ICSC Solal Marketing Awards 2018 Posnania, flagowy projekt Apsys Polska, została nagrodzona w kategorii budowania świadomości marki i pozycjonowania. Wyróżniona kampania to Pierwsze Urodziny Posnanii, która odbyła się jesienią 2017 roku.
- Jestem dumna, że po raz kolejny zostaliśmy docenieni przez jury tego najważniejszego konkursu branży retali. To trzecia, po dwóch złotych statuetkach zdobytych w zeszłym roku, nagroda przyznana Posnanii. Do konkursu zgłoszono ponad 300 kampanii organizowanych przez centra handlowe w całej Europie i Afryce Południowej. Posnania znalazła się w gronie 27 nagrodzonych projektów. Zgodnie z mottem Apsys „iconic places” tworzymy innowacyjne przedsięwzięcia wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży i kolejny Jury doceniło nasze starania
– mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.
Nagrodzona kampania wyróżniała się konceptem kreatywnym i niestandardowym pomysłem na świętowanie urodzin. - Z okazji pierwszych urodzin Posnanii postanowiliśmy PODZIĘKOWAĆ Klientom, fanom, oraz poznaniakom i mieszkańcom regionu za 365 wspólnie spędzonych dni i spełnić ich 365 życzeń – jedno za każdy wspólnie spędzony dzień – mówi Agnieszka Juszkis. – Dzięki niecodziennemu podejściu udało nam się wzbudzić zainteresowanie mieszkańców regionu i zbudować silną emocjonalną więź, co potwierdziły tegoroczne badania konsumenckie – dodaje.
Posnania to niejedyny obiekt zarządzany przez Apsys Polska, który zdobył wyróżnienie w tegorocznej edycji. Nagrody powędrowały także do Manufaktury oraz Galerii Katowickiej.
ICSC Solal Marketing Awards to najbardziej prestiżowe nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). W konkursie zostają wyłonione najlepsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej.