„Pracownik z klasą – obsługa klienta niepełnosprawnego” to szkolenie prowadzone przez Fundację Wózkowicze z zakresu obsługi klientów z niepełnosprawnościami. Po raz kolejny wzięli w nim udział pracownicy Punktów Info, ochrony oraz serwisu sprzątającego.
Posnania jako pierwsze centrum handlowe w regionie, we współpracy z Fundacją Wózkowicze prowadzi cykliczne szkolenia dla pracowników ochrony, punktów informacji i serwisu sprzątającego z zakresu obsługi klientów z niepełnosprawnościami.
– Nieustannie dążymy do polepszania swojej oferty, dbając o komfort i wygodę wszystkich grup klientów, dzięki czemu Posnania jest określana mianem obiektu wyznaczającego trendy na rynku nieruchomości handlowych. W marcu zorganizowaliśmy kolejne szkolenie dla naszych pracowników z zakresu obsługi osób z niepełnosprawnościami podczas którego pracownicy dowiedzieli się jak wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów
– komentuje Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
Posnania jest liderem pod względem udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. Posiada bogatą ofertę usług dodatkowych, które ułatwiają i umilają pobyt w obiekcie. Asystent osoby niepełnosprawnej to usługa dedykowana osobom niepełnosprawnym, mająca na celu pomoc w przemieszczaniu się po Posnanii, znalezieniu wskazanych rzeczy, noszeniu zakupów oraz innych czynnościach, mających ułatwić zakupy i pobyt w Posnanii. Do dyspozycji osób z niepełnosprawnością są również wózki inwalidzkie, które można zarezerwować telefonicznie, mailowo lub w Punkcie Info i bezpłatnie wypożyczyć na czas wizyty. Wszystkie alejki zostały zaprojektowane tak, aby osoby poruszające się na wózkach mogły swobodnie przemieszczać się po Posnanii.