To była przede wszystkim niesamowita przygoda - wraz z ekipą CCC i innymi gwiazdami kampanii wsiedliśmy do autobusu, by zbić piątki z fanami gamingu i stanąć z nimi do rozgrywek. Pozytywna energia, inspirujące rozmowy i mega emocje – tego na pewno nie zabrakło. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy byli z nami. Sprawiliście, że dla mnie również był to niezapomniany czas – powiedział raper Smolasty, który jest gwiazdą najnowszej kampanii CCC.
Poza Smolastym w spotkaniach wzięły udział gwiazdy młodego pokolenia: Kaluch, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska oraz najwięksi influencerzy ze świata gamingu. Dodatkową niespodzianką dla uczestników spotkania w Krakowie był udział Roxie Węgiel.
Kampanii promującej akcję Game Garage Playoffs towarzyszyły produkty światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans. Jesienne propozycje od CCC to przede wszystkim ukłon w stronę mody ulicznej. Luz, wygoda i funkcjonalność definiują wizerunki ambasadorów najnowszej kampanii. Stylowe sneakersy i komfortowe ubrania w sportowym stylu idealnie wpisują się w codzienne miejskie stylizacje. Ich dopełnieniem będą akcesoria dostępne w jesienno-zimowej kolekcji: plecaki i torby sportowe z dużym logo.