Ponad 14 000 osób odwiedziło pierwszy pop-up store SHEIN w Warszawie

2024-05-28 | 09:45

Ostatnie dni to wyjątkowy czas dla marki SHEIN. Pierwszy w Polsce tymczasowy sklep tego globalnego producenta przyciągnął prawdziwe tłumy. Przez 5 dni gościł ponad 14 000 entuzjastów mody, którzy mieli niepowtarzalną okazję dotknąć, sprawdzić i przymierzyć najgorętsze hity z asortymentu SHEIN. 

Co najchętniej kupowali Polacy? Kosmetyki! Szeroka gama produktów kolorowych oraz akcesoriów makijażowych od SHEGLAM, szczególnie przypadła do gustu klientom. Bestsellerami okazały się rozświetlacz SHEGLAM Lunar Glow w kolorze metalicznego srebra, róż w płynie w neutralnych odcieniach i nawilżające błyszczyki do ust o soczystych, owocowych zapachach. Czyli produkty, które pozwolą stworzyć idealne letnie makijaże – od delikatnego make up no make up po romantyczne, wieczorne rozświetlenie. Klienci nie przeszli  obojętnie także obok akcesoriów domowych. Stylowe dodatki, takie jak finezyjne świeczniki w stylu scandi czy kolorowe organizery do domu szybko znikały z półek. Te wybory pokazują, że Polacy cenią sobie funkcjonalność połączoną z estetyką, a produkty SHEIN doskonale wpisywały się w ich  oczekiwania. Trzecią najczęściej wybieraną przez klientów pop-up store  kategorią były ubrania wieczorowe. Eleganckie sukienki typu mała  czarna oraz crop-topy wykończone cekinami okazały się  prawdziwymi hitami, które na pewno idealnie sprawdzą się na letnich imprezach.

To nie wszystko! Oprócz najnowszych kolekcji  SHEIN, ogromnym zainteresowaniem cieszyły się atrakcje czekające na gości. Najpopularniejszą okazała się stacja skanowania kolorów, gdzie po przeprowadzeniu analizy kolorystycznej, można było przetestować, które odcienie będą najodpowiedniejsze przy tworzeniu letnich stylizacji. Następnie profesjonalni wizażyści proponowali klientkom letnie makijaże inspirowane najnowszymi trendami, udzielając jednocześnie cennych porad. 

Prawdziwą wisienką na torcie był wystrój sklepowy. Design pop-up store SHEIN, z motywem przewodnim #BloomwithSHEIN i #BloomInDreams, zachwycił kwiatowymi dekoracjami i  pastelowymi kolorami. Ta specjalnie zaaranżowana przestrzeń pozwoliła gościom oderwać się od zgiełku miasta oraz zainspirować się najnowszymi modowymi trendami. 

- Ponad 14 000 gości w pop-up store SHEIN to dla nas prawdziwy sukces, ale i zobowiązanie. Sympatia polskich konsumentów motywuje nas do dalszego rozwijania się i dostarczania produktów spełniających ich oczekiwaniamówi Marion Bouchut, Dyrektorka komunikacji na rynek europejski w SHEIN.Po sukcesie warszawskiej lokalizacji, marka planuje odwiedzić inne miasta Polski. O kolejnych otwarciach pop-up store SHEIN będziemy informowali na bieżąco – dodaje.

Tagi: Shein Marion Bouchut
Oceń artykuł:

Źródło: Shein

Ponad 14 000 osób odwiedziło pierwszy pop-up store SHEIN w Warszawie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.