POLOmarket, największa polska sieć supermarketów nawiązała współpracę z ChargeEuropa w zakresie zainstalowania w swoich pierwszych 30 lokalizacjach stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Tym samym ChargeEuropa zapewni klientom POLOmarketu posiadającym auta EV, uniwersalny, niezawodny i łatwy dostęp do stacji ładowania.
- Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody - dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych
– powiedziała Katarzyna Szeligowska, Kierownik ds. komercjalizacji, Zarządca Nieruchomości w POLOmarket.
- Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, ale przede wszystkim zapewnia dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają czas realizując zakupy
– mówi Matt Tymowski, CEO ChargeEuropa.
-Ułatwianie dostępu do czystego transportu przy jednoczesnym wykorzystaniu rynku DOOH wpisuje się w misję obu stron, dlatego nawiązanie współpracy z siecią POLOmarket było naturalnym krokiem – dodaje Matt Tymowski.
Dzięki futurystycznym, minimalistycznym i estetycznym stacjom ładowania umieszczonym przy głównych wejściach do sklepów sieci POLOmarket oraz dzięki wykorzystaniu 65-calowych dotykowych ekranów, ChargeEuropa zapewnia POLOmarket dodatkowy i wartościowy nośnik marketingowy, umożliwiający nawiązanie kontaktu z klientem, który po skorzystaniu ze stacji ładowania, udaje się na zakupy.
- Stworzyliśmy platformę, która pozwala zrównoważonym markom z branży FMCG takim jak POLOmarket zaznaczyć swój udział w procesie elektryfikacji transportu, a przy tym łączyć się z kupującymi tam, gdzie i kiedy ma to największe znaczenie
–wyjaśnia dyrektor operacyjny ChargeEuropa, Euan Wheatley.
ChargeEuropa jest europejskim operatorem sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Współpracuje z markami i udostępnia właścicielom nieruchomości stacje ładowania pojazdów elektrycznych, tworząc w ten sposób potężną platformę cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) dla reklamodawców. Rozwiązania ChargeEuropa są dla miast sposobem na bez kosztową budowę niezbędnej infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w celu elektryfikacji na dużą skalę.