- Marka POLOmarket rozwija się na rynku już od 1997 roku. Zaczynaliśmy od 27 sklepów spożywczych ulokowanych w 5 miastach. Dziś sieć liczy 280 placówek w całej Polsce, w dalszym ciągu działając w oparciu wyłącznie o polski kapitał, co czyni POLOmarket największą polską siecią supermarketów na rynku
– mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów w POLOmarkecie.
- Każde urodziny to dla nas wyjątkowa okazja do świętowania, w którą staramy się zaangażować także naszych klientów i jednocześnie podziękować im za zaufanie, którym obdarzają nas od niemal 3 dekad
– dodaje Jarosław Brudnicki.
W każdym z trzech tygodni akcji urodzinowej POLOmarketu do wygrania są bony towarowe o łącznej wartości 13 000 zł do wykorzystania przez rok w dowolnych sklepach sieci. Konkurs realizowany jest w mediach społecznościowych POLOmarketu, a zadaniem dla uczestników jest opublikowanie opisu, rysunku, rymowanki lub piosenki, w której podany zostanie powód, dla którego najchętniej chodzą „Do POLO Po”.
Z okazji 26-tych urodzin chcemy zachęcić klientów do puszczenia wodzy fantazji i świętowania razem z nami. Każdy może wziąć udział w naszej zabawie i powalczyć o bony na rok darmowych zakupów w POLOmarkecie. Liczymy, że dzięki konkursowi zaktywizujemy naszych klientów w mediach społecznościowych – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu Sieci POLOmarket.
Aby wziąć udział w konkursie i powalczyć o roczne zakupy, wystarczy spełnić tylko 2 warunki:
Konkurs będzie trwał przez trzy tygodnie do 7 listopada włącznie i jest podzielony jest na etapy tygodniowe skorelowane z tygodniami promocyjnymi sieci POLOmarket (środa-wtorek). Organizatorem jest Good One PR, a regulaminy są dostępne na stronach internetowych www.goodone.co i na www.polomarekt.pl/regulaminy.
Akcja jest intensywnie komunikowana poprzez kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, digitalu i SoMe, outdorze, oraz w nośnikach drukowanych.