Dobra Marka to cenione wyróżnienie w dziedzinie marketingu i jakości produktów. Przyznawane jest firmom, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami w dziedzinie jakości, innowacyjności i obsługi klienta. Laureaci tego wyróżnienia stanowią wzór dla innych przedsiębiorstw, dążących do doskonałości w swoich dziedzinach. Tym bardziej cieszy nas to, że po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie laureatów, a także że otrzymaliśmy tytuł specjalny Polskiej Dobrej Marki (2023)
– powiedział Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów, Członek Zarządu w POLOmarkecie.
Wyróżnienie przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. W ramach programu już po raz czternasty zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz, dokonanych między innymi na podstawie ogólnodostępnych źródeł objęte zostały głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
Tegoroczne wyróżnienie to kolejny tytuł Dobrej Marki przyznany POLOmarketowi. Wcześniej największa polska sieć supermarketów została nagrodzona w 2020 roku w kategorii „Sieć supermarketów” i w 2018 roku w kategorii „Odkrycie roku” (pieluszki Bobo Boom).