Manifest Your Style – to hasło, które na przełomie marca i kwietnia reklamować będzie wiosenne kolekcje w centrach outlet Factory. Niestandardowa kampania promować ma własny styl mieszkańców Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania.
-
Factory to mocne słowo, potrzebuje zatem równie mocnej komunikacji, stąd też zdecydowaliśmy się na hasło Manifest Your Style – mówi Jolanta Matyńska-Kalata, marketing manager Neinver Asset Management - firmy, która zarządza centrami handlowymi. -
W centrum naszego zainteresowania stoi klient, zestawiamy jego potrzebę z naszą ofertą, czyniąc ją bardzo osiągalną – dodaje Jolanta Matyńska-Kalata.
-
Moda, która najczęściej wykorzystywana jest do promocji centrów handlowych przemija, styl, na którym skupiliśmy się w kampanii Factory jest wieczny – mówi Maria Leszczyńska, PR manager Grupy Eskadra, odpowiadającej za pomysł i realizację kampanii. -
Polacy mają styl i nie wstydzą się go manifestować. Dlatego bohaterami naszej kampanii nie są modelki i modele, tylko zwykli ludzie, zauważeni na ulicy, lub ci, którzy sami zgłosili się do nas poprzez stronę castingową www.manifestyourstyle.pl. Dodatkowo wszystkie kampanijne stylizacje pochodzą z szaf naszych bohaterów. Nic nie narzucamy, pokazujemy ich prawdziwy styl – dodaje Leszczyńska.
-
W castingu Manifest Your Style wzięło udział ponad 400 kandydatów. Spośród nich wybranych zostało 12 modeli i modelek z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa, czyli z miast, w których zlokalizowane są Centra Outlet Factory. To oni na początku kwietnia pojawią się w materiałach promujących Factory. Zainteresowanie stroną castingową było tak duże, że zdecydowaliśmy się na stworzenie bloga pod tym samym adresem o tematyce life stylowej, z akcentem na style – podsumowuje Jolanta Matyńska-Kalata Marketing Manager Neinver.
Tagi: