W ciągu 30 dni od dnia transakcji, klienci Puccini będą mogli zdecydować, czy wolą opłacić całość należności za zakupy nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów, czy skorzystać z wygodnych systemów ratalnych (3 lub 6 miesięcy). Płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych można odroczyć w aplikacji Mokka, udostępnionej doradcom Puccini. Oprócz salonów Puccini, z płatności odroczonych Mokka można także skorzystać m.in. w sklepach stacjonarnych YES, Verona, W.KRUK, Deni Cler, Kross, Paris Optique, Pawo czy Diverse.
- „Kup teraz zapłać później” to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów, w tym w szczególności młodszych konsumentów, którzy wolą nowoczesne i łatwe w obsłudze sposoby płatności. Wprowadzenie tej metody finansowania umożliwi nam dotarcie do nowych grup klientów, dzięki czemu Puccini będzie jeszcze chętniej wybierane jako sieć oferująca najwyższej jakości bagaż podróżny, torebki damskie, galanterię skórzaną czy akcesoria
- komentuje Marcin Miklaszewski – Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Puccini.
Polska jest jednym z liderów w zakresie korzystania z BNPL. Z zakupów z odroczoną płatnością skorzystało aż 61 proc. polskich konsumentów. Jak wskazuje raport Koszyk Roku 2022 w Polsce z opcji buy now pay later można skorzystać już w 73 proc. największych sklepów online. Równocześnie BNPL dynamicznie rozwija się także w sieciach stacjonarnych.
- Współpraca z Puccini jest dla nas niezmiernie ważna. To kolejny gracz na rynku mody, który zaufał naszej firmie dołączając do grona ponad 7 tys. partnerów, z którymi współpracujemy w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym m.in. w Rumunii. Udostępnianie nowych technologii zwiększających komfort zakupów usprawnia zarządzanie sprzedażą zarówno w internetowych jak i tradycyjnych kanałach sprzedaży. Cieszę się, że te zalety doceniła firma z tak długą historią sukcesów w handlu detalicznym zarówno w Polsce jak i za granicą
– podsumowuje Daniel Malinowski, Dyrektor Sprzedaży Mokka w Polsce.