Calzedonia Group to światowy lider wśród marek sektora modowego. Grupa działa na rynku od blisko 40 lat i posiada ponad 5 tys. butików na terenie 56 krajów, z asortymentu których korzystają miliony osób na całym świecie. Firma stale współpracuje ze słynnymi gwiazdami kina i modelingu, a jej ambasadorkami obecnie są m.in. Jennifer Lopez, Heidi Klum czy Julia Wieniawa. W przeszłości były to m.in.: Julia Roberts, Sarah Jessica Parker, Adriana Lima i Anna Lewandowska.
– Nasi klienci cenią jakość, funkcjonalność i design, a my stale analizujemy ich potrzeby, również te dotyczące funkcjonalności naszych sklepów internetowych. Pojawienie się PayPo stanowi odpowiedź na ich oczekiwania w zakresie różnorodnych, bezpiecznych i sprawdzonych form płatności. PayPo to w tym momencie wiodący dostawca BNPL w Polsce. Zdecydowaliśmy się na tę współpracę, ponieważ wierzymy, że zagwarantuje ona naszym klientom jeszcze lepsze doznania zakupowe
– mówi Karol Zych, E-commerce Director, Calzedonia Group.
Wdrożenie PayPo w czołowych e-sklepach Calzedonia Group to naturalny proces rozwoju spółki, zgodny z aktualnymi trendami w światowym e-commerce.
– Cieszymy się, że, marka o tak silnej pozycji jak Calzedonia Group dołącza do portfolio naszych klientów i dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Jesteśmy przekonani, że współpraca przyniesie korzyści wszystkim stronom. Klienci Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri od teraz mogą zrealizować zamówienia natychmiast, a zapłacić za nie później, gdy będą pewni swojego wyboru. Calzedonia Group, podobnie jak inne współpracujące z nami sklepy, może liczyć na znaczące zwiększenie wartości zakupów przy jednoczesnym zmniejszeniu tzw. porzuconych koszyków. Przed nami niezwykle intensywny, ale i owocny czas
– mówi Tomasz Hadzik, Członek Zarządu PayPo.
Dane PayPo pokazują, że polscy konsumenci chętnie korzystają z płatności odroczonych – w 2022 r. liczba aktywnych użytkowników firmy wyniosła już ponad 1 mln osób, a PayPo obsłużyło 8 mln transakcji, na łączną kwotę 2,1 mld zł. Stałemu wzrostowi tych liczb towarzyszy zwiększenie wartości koszyków w sklepach partnerskich marki, osiągające nawet kilkadziesiąt procent. Statystyki pokazują również, że wprowadzenie PayPo zmniejsza liczbę porzuconych koszyków o blisko 20 proc.