Paulina Krupińska ambasadorką marki Douglas Collection

2024-06-17 | 08:00

Paulina Krupińska, znana dziennikarka i modelka została pierwszą polską Ambasadorką marki Douglas Collection. Kampania pod hasłem „Jak Ty to robisz?” z udziałem modelki, która wystartuje już 11 czerwca br., promować będzie szeroką ofertę produktów do makijażu. 

- Zaprosiliśmy Paulinę Krupińską do współpracy, ponieważ jej świetny styl, autentyczność i wizerunek idealnie pasują do naszej marki. Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie - mówi Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE. 

- Propozycję pozostania Ambasadorką makijażu Douglas Collection przyjęłam z ogromną radością“ – przyznaje Paulina Krupińska. „Jak wiele kobiet uwielbiam bawić się makijażem i eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Na planach telewizyjnych często podglądam triki makijażowe wizażystek. Wiele z nich w swoich kosmetyczkach posiada właśnie produkty marki Douglas Collection. Od momentu, gdy zostałam ambasadorką, testuję jeszcze więcej produktów i odkrywam swoje nowe must - have. Cenię je za ich uniwersalność, wysoką jakość, a jednocześnie przystępność. Pozwalają mi wykreować wiele looków – od romantycznego, przez codzienny oraz po nieco mocniejszy - wieczorowy mówi Paulina Krupińska.

Makijaż Douglas Collection to aż kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka regularnie wprowadza nowe produkty podążając za aktualnymi trendami, aktualizuje formuły zgodnie z najnowszymi osiągnieciami technologii i w duchu zrównoważonego rozwoju.

- Produkty Douglas Collection czerpią inspirację z najnowszych trendów beauty, które jako retailer dostrzegamy jako jedni z pierwszych na największych światowych rynkach. Doskonale rozumiemy, co kochają nasze klientki, i potrafimy szybko reagować na zmieniające się trendy. Kierując się filozofią, że piękno jest prawem, a nie przywilejem dla nielicznych, tworzymy niezawodne produkty, które spełniają oczekiwania naszych konsumentek. Oferujemy je w przystępnych cenach, aby każda z nich mogła znaleźć w Douglas swoje premium kosmetyki na każdą okazję 

- mówi Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.

Kampania ‘JAK TY TO ROBISZ?’ 

Kampania pod hasłem „JAK TY TO ROBISZ?” opiera się na dobrze znanym pytaniu, którego używamy, gdy chcemy kogoś docenić, ale także poznać jego sekret urody. Wzbudza dyskusję i zachęca, 
aby podzielić się „swoimi sekretami”. Przybliża to markę do konsumentek i ich języka, tworząc platformę „o mnie“. 

- Celem naszej najnowszej kampanii jest zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Nie istnieje bowiem jedna, dobra odpowiedź na pytanie – JAK TY TO ROBISZ?. Chcemy sprowokować je do podpatrywania trików naszych Make-Up Artists, sekretów Pauliny, ale również dzielenia się swoimi wyjątkowymi sposobami na dbanie o siebie i poznać ich „beauty hacki”. Przy tak szerokim asortymencie jak Douglas Collection, możliwości są nieograniczone. Dlatego w ramach kampanii na social mediach powstaną tutoriale makijażowe, zaś na festiwalach muzycznych już kolejny rok specjalne strefy Douglas, gdzie można spotkać i umalować się u naszych makijażystów. W ten sposób marka pragnie pokazać, jak za pomocą produktów Douglas Collection można poznać najróżniejsze sposoby na podkreślenie swojego piękna i wyrażenie siebiedodaje Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE. 

Kampania startuje 11 czerwca br. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju oraz na kanałach social media Douglas. Kilka dni później pojawi się również na nośnikach OOH w polskich miastach oraz w prasie. W ramach kampanii przygotowany został dedykowany spot, który będzie emitowany w serwisie Youtube oraz kanałach własnych Douglas. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. 
Ponadto w kolejnych tygodniach i miesiącach prowadzona będzie komunikacja w mediach społecznościowych – zarówno na kanałach marki, jak i Ambasadorki. 

Za koncepcję strategiczno-kreatywną, nawiązanie i koordynowanie współpracy z Pauliną Krupińską, realizację kampanii na OOH i social media odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów prowadzi Wavemaker.

Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię. 

Tagi: Douglas Polska Paulina Krupińska Kasia Mauduit
Oceń artykuł:

Źródło: Douglas

Paulina Krupińska ambasadorką marki Douglas Collection

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.