Pandora podkreśla niezwykłą moc miłości w nowej kampanii Be Love

2024-01-29 | 08:56

BE LOVE. Miłość to coś więcej niż romantyczne uczucie. To także działanie. Pandora zachęca, by dostrzegać miłość w codzienności. Aby się nią otaczać, by ją wyrażać - nie tylko słowami, ale również czynami. By dawać miłość innym, ale również ją przyjmować. By się nią inspirować i nią żyć.

Nowe, globalne ambasadorki marki Pandora

W kampanii BE LOVE debiutują trzy nowe ambasadorki marki Pandora - artystki, a prywatnie siostry Chloe i Halle Bailey oraz aktorka Selma Blair. Oprócz nich w reklamie telewizyjnej i sesji zdjęciowej występuje grono znanych modelek i modeli - Sasha Pivovarova, Aviana McClish, Colin Alexander, Jocelyn Corona, Saiyan Marley, Yumi Nu, Salem Mitchell, Thara, Meghan Collison i Jack Spencer.

Pandora wierzy, że miłość może przybierać różne formy. Dla Chloe hasło kampanii BE LOVE oznacza “Kochanie siebie zawsze i bezwarunkowo”. Z kolei dla Halle to “Nieskończoność i niekwestionowalność. Miłość zawsze jest gdzieś obok Ciebie. Znajdzie Cię prędzej czy później.” Selma wspomina o byciu w teraźniejszości: “Bycie tu i teraz. Cieszenie się każdą chwilą.” “Według Pandory miłość to coś więcej niż data w kalendarzu czy miłosny list. Miłość to coś większego i bardziej osobistego. Miłość zaczyna się w każdym z nas i jest ucieleśnieniem tego jak żyjemy. To jest właśnie esencja naszej kampanii BE LOVE, która jednocześnie jest realizacją jednego z celów marki - pomocy ludziom w wyrażaniu tego co czują. Nasza biżuteria to nie tylko dodatek do stylizacji, ale również nośnik pięknych wspomnień pełnych miłości - mówi Mary Carmen Gasco-Buisson, CMO Pandory.

Kampanijne wideo z niezwykłą piosenką.

Wideo, które stanowi ucieleśnienie głównego przekazu kampanii, zostało wyreżyserowane przez nominowaną do Oscara Sophię Nahli Allison oraz producentkę wykonawczą i dwukrotną zdobywczynię nagrody Grammy Melinę Matsoukas. Motywem przewodnim reklamy jest cover zespołu Bee Gees “To Love Somebody” zaśpiewany przez ambasadorki marki Chloe i Halle Bailey.

Pandora zachęca by mieć odwagę do wyrażania siebie nie tylko biżuterią, ale również dokonując codziennych wyborów zgodnych z naszymi pragnieniami.

Tagi: Kampanie marketingowe Pandora
Oceń artykuł:

Źródło: Pandora

Pandora podkreśla niezwykłą moc miłości w nowej kampanii Be Love

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.