Nowe, globalne ambasadorki marki Pandora
W kampanii BE LOVE debiutują trzy nowe ambasadorki marki Pandora - artystki, a prywatnie siostry Chloe i Halle Bailey oraz aktorka Selma Blair. Oprócz nich w reklamie telewizyjnej i sesji zdjęciowej występuje grono znanych modelek i modeli - Sasha Pivovarova, Aviana McClish, Colin Alexander, Jocelyn Corona, Saiyan Marley, Yumi Nu, Salem Mitchell, Thara, Meghan Collison i Jack Spencer.
Pandora wierzy, że miłość może przybierać różne formy. Dla Chloe hasło kampanii BE LOVE oznacza “Kochanie siebie zawsze i bezwarunkowo”. Z kolei dla Halle to “Nieskończoność i niekwestionowalność. Miłość zawsze jest gdzieś obok Ciebie. Znajdzie Cię prędzej czy później.” Selma wspomina o byciu w teraźniejszości: “Bycie tu i teraz. Cieszenie się każdą chwilą.” “Według Pandory miłość to coś więcej niż data w kalendarzu czy miłosny list. Miłość to coś większego i bardziej osobistego. Miłość zaczyna się w każdym z nas i jest ucieleśnieniem tego jak żyjemy. To jest właśnie esencja naszej kampanii BE LOVE, która jednocześnie jest realizacją jednego z celów marki - pomocy ludziom w wyrażaniu tego co czują. Nasza biżuteria to nie tylko dodatek do stylizacji, ale również nośnik pięknych wspomnień pełnych miłości - mówi Mary Carmen Gasco-Buisson, CMO Pandory.
Kampanijne wideo z niezwykłą piosenką.
Wideo, które stanowi ucieleśnienie głównego przekazu kampanii, zostało wyreżyserowane przez nominowaną do Oscara Sophię Nahli Allison oraz producentkę wykonawczą i dwukrotną zdobywczynię nagrody Grammy Melinę Matsoukas. Motywem przewodnim reklamy jest cover zespołu Bee Gees “To Love Somebody” zaśpiewany przez ambasadorki marki Chloe i Halle Bailey.
Pandora zachęca by mieć odwagę do wyrażania siebie nie tylko biżuterią, ale również dokonując codziennych wyborów zgodnych z naszymi pragnieniami.