Ponad 6 mln klientów odwiedziło outlety FACTORY, zarządzane przez grupę NEINVER w Polsce, w pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku. Centra zanotowały również 5-procentowy wzrost sprzedaży.
Outlety FACTORY od lat konsekwentnie utrzymują tendencję wzrostową we wszystkich wskaźnikach, ważnych dla oceny ich sprawnego funkcjonowania i rozwoju. Koncept centrum wyprzedażowego wciąż ewoluuje, zarówno w Polsce jak i w innych krajach europejskich. Zespół NEINVER pracuje nad tym, by w porę podążać za najnowszym tendencjami rynku, a niejednokrotnie również być ich inicjatorem
– podsumowuje Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager NEINVER
NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Polski, otwierając FACTORY Ursus w 2002 roku. Dzisiaj zarządza czterema centrami: w Warszawie (FACTORY Ursus i Annopol), Krakowie i Poznaniu, pozostając liderem tego segmentu. Rozpoznawalność marki FACTORY, w miastach gdzie funkcjonują centra, przekracza 90 procent.
W pierwszej połowie tego roku, sprzedaż w outletach FACTORY wzrosła o 5 procent. Odwiedzalność zwiększyła się o 3 procent, dając wynik ponad 6 mln klientów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.
Portfolio najemców w centrach FACTORY poszerzyło się o nowe marki z segmentu mody, sportu, akcesoriów i wyposażenia wnętrz, m.in. Guess, Reebok, Apart, czy Duka.
NEINVER zarządza obecnie czterema centrami outlet w Polsce. W europejskim portfolio firmy znajduje się łącznie 15 outletów o łącznej powierzchni handlowej 539 000 m2.