29 sierpnia odbyło się otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu Monki w Polsce. W salonie o całkowitej powierzchni 400 m kw. zaskakują innowacyjne rozwiązania designerskie zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem skandynawskiego brandu. Wielkie otwarcie uświetniły wizyty znanych influencerek i koncert DJ-ek.
Otwarciu salonu Monki w Bonarce towarzyszyły liczne atrakcje. Zabrzmiała muzyka grana na ży-wo przez DJ-ki Annę Raś (LayDj) i Krystynę Giergiel (Bubblegun). Dodatkowo na pierwsze sto klientek czekały upominki w postaci pysznych ciasteczek oraz zniżki 40% na zakupy w sklepie Monki. Na otwarciu nie zabrakło znanych influencerek. Monki odwiedziły m.in. Helena Maria (Helenamarria), Aleksandra Kasza (Olcyk) i Natalia Budzyńska (Natbudzynska).
Salon Monki może zachwycić wszystkich miłośników designu. Oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów tej marki, można w nim zobaczyć karuzele dysko-tekowych kul, które wprowadzają do wnętrza niezobowiązujący klimat modowej zabawy. Dopełnieniem całości jest oryginalna fasada. Zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki. Lokal znajduje się na 1 piętrze centrum w sąsiedztwie innych dobrze znanych marek młodzieżowych.
Klientki marki jako pierwsze w Polsce, poszerzyły grono fanek skandynawskiego brandu skupiającego się pod wspólnym hasztagiem #monkistyle. Dzięki niemu młode krakowianki dzielą się swoim stylem z entuzjastkami marki z całego świata. Projektanci Monki nie ukrywają, że obserwują społeczność #monkistyle, skąd czerpią nowe inspiracje i pomysły.
W kolekcjach Monki skandynawski charakter łączy się z azjatycką modą uliczną. Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażenie siebie poprzez dobór odpowiednich ubrań i dodatków.
Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uruchomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Monki staje się częścią stylu modnych Polek, które będą mogły odkryć nasze ubrania nie tylko online, ale również w sklepie.
– mówi Jennie Dahlin Hansson, Dyrektor Zarządzająca Monki.
Monki to marka oferująca świetnej jakości ubrania w konkurencyjnych cenach. Pragnie dawać młodym kobietom siłę do działania i szerzyć na świecie życzliwość. Odzież Monki jest dostępna w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje odzież Monki w Chinach. W sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.